Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   blank zijn -> een voordeel tijdens het solliciteren, yep! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228902)

bembem 17 februari 2016 00:29

blank zijn -> een voordeel tijdens het solliciteren, yep!

And don't tell me it ain't true :evil::evil::evil::evil::evil:

Want blank zijn is wel degelijk een voordeel als je gaat solliciteren, een niet te onderschatten zelfs, de VDAB cursussen & andere blablabla ten spijt :evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Wapper 17 februari 2016 00:36

Uiteraard, evident, de logica zelve, tuurlijk, duh.

bembem 17 februari 2016 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7998665)
Uiteraard, evident, de logica zelve, tuurlijk, duh.

en toch maar kankeren omdat de afvallertjes dan uit armoede een uitkering 'genieten' .... !

maddox 17 februari 2016 00:48

Nochtans hebben verre oosterlingen over het algemeen geen nadeel bij solicitaties.

Natuurlijk, toegewaaid komen als een verlopen straathond of als kopvodderke, daar helpt geen enkel kleurtje of huidplooike bij.

Frank51 17 februari 2016 00:54

En wat als je als blanke een negerlul hebt?

bembem 17 februari 2016 00:56

maddox, waarom het nu weer in het belachelijke trekken? je weet denk ik maar al te goed dat een kopvoddeke moeilijker aan de bak komt omdat het een kopvoddeke is, niet omdat ze dommer zouden zijn dan Jan & Jeanine met de pet ... !

bembem 17 februari 2016 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7998676)

lol

Anna List 17 februari 2016 08:26

eerder (uiterlijke kenmerken) mainstream en aantrekkelijk zijn, denk ik.

net als lichaamslengte ook (onbewust wel) een rol speelt bij carrièrekansen en loonbepaling etc.

Snerror 17 februari 2016 08:28

Ik zou nooit een kopvod-draagster aannemen als werkgever, zodra ik weet dat iemand een gewelddadige ideologie aanhangt maakt die sowieso geen kans.

maddox 17 februari 2016 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7998678)
maddox, waarom het nu weer in het belachelijke trekken? je weet denk ik maar al te goed dat een kopvoddeke moeilijker aan de bak komt omdat het een kopvoddeke is, niet omdat ze dommer zouden zijn dan Jan & Jeanine met de pet ... !

Hoezo in't belachelijke trekken?
Een kopvodderke hoeft niet dommer te zijn dan Jan en Jeanine, maar de uiterlijke tekenen geven dat wel weer binnen deze maatschappij. Ook zijn de geassocieerde wensen en eisen met zo'n kledij van zodanige aard dat vele werkgevers wel 2 keer nadenken vooraleer zo'n probleemboeleke aan te nemen.

Wat betreft uw "projectie" hier op't forum. Een klein puisterig mollig aziaatje. Geef nu zelf toe, da's een zelfbeeld dat vraagt om gekleineerd te worden.

Universalia 17 februari 2016 09:52

The Paulus Experience 17 februari 2016 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7998661)
And don't tell me it ain't true :evil::evil::evil::evil::evil:

Want blank zijn is wel degelijk een voordeel als je gaat solliciteren, een niet te onderschatten zelfs, de VDAB cursussen & andere blablabla ten spijt :evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Kom kom, gij, solliciteren?

Ervan gedroomd zeker?

The Paulus Experience 17 februari 2016 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7998870)

Dan gaat het hier rap doods zijn

Eyjafjallajökull 17 februari 2016 11:11

Is het niet leuk meer bij Reinhilde, Kayly ?

fox 17 februari 2016 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7998678)

Dat klopt volledig. Maar een kopvod dragen heeft niks te maken met blank zijn of niet. Een kleurtje interesseert me niet, maar een kopvod komt er niet in. Dat heeft niks met ras te maken. Je toont gewoon dat je een verwerpelijke ideologie aanhangt en dat is een no go bij mij.

Xenophon 17 februari 2016 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7998676)

Je lacht, maar ik heb iemand gekend in Amsterdam waarvan me door iemand anders verteld werd 'dat die zijn vader een neger was, maar het enige waar je dat aan zag was zijn lul'.

Anna List 17 februari 2016 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7998970)
Je lacht, maar ik heb iemand gekend in Amsterdam waarvan me door iemand anders verteld werd 'dat die zijn vader een neger was, maar het enige waar je dat aan zag was zijn lul'.

het wordt gewoon tijd dat jij uit de kast komt hoor Xeno, geef toch gewoon toe dat hij je pijn heeft gedaan... :roll:

:p

Xenophon 17 februari 2016 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7998973)
het wordt gewoon tijd dat jij uit de kast komt hoor Xeno, geef toch gewoon toe dat hij je pijn heeft gedaan... :roll:

:p

Jongen, zoals ons moeder het me vroeger dikwijls zei toen ik klein was:

'gij ga bléten!'

Anna List 17 februari 2016 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7998977)
Jongen, zoals ons moeder het me vroeger dikwijls zei toen ik klein was:

'gij ga bléten!'

:rofl:

zolang ge uwe grote vriend daarvoor maar niet meebrengt!! ;-)

Xenophon 17 februari 2016 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7998979)
:rofl:

zolang ge uwe grote vriend daarvoor maar niet meebrengt!! ;-)

:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be