![]() |
blank zijn -> een voordeel tijdens het solliciteren, yep!
And don't tell me it ain't true :evil::evil::evil::evil::evil:
Want blank zijn is wel degelijk een voordeel als je gaat solliciteren, een niet te onderschatten zelfs, de VDAB cursussen & andere blablabla ten spijt :evil::evil::evil::evil::evil::evil: |
Uiteraard, evident, de logica zelve, tuurlijk, duh.
|
Citaat:
|
Nochtans hebben verre oosterlingen over het algemeen geen nadeel bij solicitaties.
Natuurlijk, toegewaaid komen als een verlopen straathond of als kopvodderke, daar helpt geen enkel kleurtje of huidplooike bij. |
En wat als je als blanke een negerlul hebt?
|
maddox, waarom het nu weer in het belachelijke trekken? je weet denk ik maar al te goed dat een kopvoddeke moeilijker aan de bak komt omdat het een kopvoddeke is, niet omdat ze dommer zouden zijn dan Jan & Jeanine met de pet ... !
|
Citaat:
|
eerder (uiterlijke kenmerken) mainstream en aantrekkelijk zijn, denk ik.
net als lichaamslengte ook (onbewust wel) een rol speelt bij carrièrekansen en loonbepaling etc. |
Ik zou nooit een kopvod-draagster aannemen als werkgever, zodra ik weet dat iemand een gewelddadige ideologie aanhangt maakt die sowieso geen kans.
|
Citaat:
Hoezo in't belachelijke trekken? Een kopvodderke hoeft niet dommer te zijn dan Jan en Jeanine, maar de uiterlijke tekenen geven dat wel weer binnen deze maatschappij. Ook zijn de geassocieerde wensen en eisen met zo'n kledij van zodanige aard dat vele werkgevers wel 2 keer nadenken vooraleer zo'n probleemboeleke aan te nemen. Wat betreft uw "projectie" hier op't forum. Een klein puisterig mollig aziaatje. Geef nu zelf toe, da's een zelfbeeld dat vraagt om gekleineerd te worden. |
![]() |
Citaat:
Ervan gedroomd zeker? |
Citaat:
|
Is het niet leuk meer bij Reinhilde, Kayly ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
'gij ga bléten!' |
Citaat:
zolang ge uwe grote vriend daarvoor maar niet meebrengt!! ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be