Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Islamieten bespioneren Vlaamse nucleaire topman (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228906)

zonbron 17 februari 2016 04:43

Islamieten bespioneren Vlaamse nucleaire topman

Onze vredestrijders zijn plotseling erg geinteresseerd in de wetenschap.

Terroristen bespioneren Vlaamse nucleaire topman
http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...e-topman.dhtml
Belgische speurders hebben tijdens huiszoekingen na de terreuraanslagen in Parijs een opmerkelijke video gevonden. Volgens 'La Dernière Heure' filmden de daders urenlang de woning van een topman van de Belgische nucleaire sector. De vondst voedt de angst dat jihadi's effectief een aanslag willen plegen op een kerncentrale.

Nadat bleek dat de aanslagen in Parijs op 13 november vorig jaar vooral geleid werden vanuit ons land, viel het Belgisch gerecht op verschillende plaatsen binnen. Bij die huiszoekingen namen de speurders heel wat informaticamateriaal in beslag. En daarop deden ze in december alvast één erg opmerkelijke vondst.

Op een video die een tiental uur duurde, was een gevel van een woning, ergens in Vlaanderen te zien. Op het eerste gezicht konden de speurders niet uitmaken waar de beelden precies waren gemaakt of om welke gevel het precies ging. Nadat ze de video tot de laatste minuut bekeken, hadden ze door dat de daders het doen en laten van een specifieke man vastlegden. Dankzij het nummer van een passerende bus van De Lijn konden ze uiteindelijk ook lokaliseren waar de beelden waren gemaakt en welk huis de daders in beeld namen.

Het bleek volgens de Franstalige krant 'La Dernière Heure' om niemand minder te gaan dan een topman van de Belgische nucleaire sector. Een hooggeplaatste die zich bezighoudt met het met onderzoeks- en ontwikkelingsprogramma.

...

Wordt de Belgische nucleaire sector voldoende beveiligd?

Nierika 17 februari 2016 04:53

We hebben het einde van de miserie nog niet gezien met die aanhangers van de doodscultus van de vrede...

Snerror 17 februari 2016 06:05

Er is geen andere optie dan een soort politiestaat met permanente noodtoestand, die komt er hoe dan ook. Dan denk ik; liever vóór de slachting dan erna.

Hypochonder 17 februari 2016 06:16

Ik vraag mij af of de pro-multicul/vluchtelingen/moslim maffia wel wakker zou worden na een nucleaire terreuraanslag uit die hoek.

Snerror 17 februari 2016 06:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7998746)
Ik vraag mij af of de pro-multicul/vluchtelingen/moslim maffia wel wakker zou worden na een nucleaire terreuraanslag uit die hoek.

Dan nog zullen ze zeggen "het zijn maar enkelingen".

Ik denk dat aanslagen en het risico daarop aanwezig zullen zijn zolang dat de Islam aanwezig is, hoeveel onschuldige volgelingen er ook mogen zijn.

Anna List 17 februari 2016 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7998744)
Er is geen andere optie dan een soort politiestaat met permanente noodtoestand, die komt er hoe dan ook. Dan denk ik; liever vóór de slachting dan erna.

allez, ge gaat zelf het kalifaat instellen dus... :roll:

Snerror 17 februari 2016 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7998841)
allez, ge gaat zelf het kalifaat instellen dus... :roll:

Ik zou het eerder met de VS vergelijken, maar dan nog iets drastischer. Na onze 9/11 zal het er sowieso van komen.

subocaj 17 februari 2016 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7998746)

Erdogan is onze vriend, die smerige Russen bombarderen de goeden, die we zelf bewapend hebben, en onze vriend Erdogan de slechten, zoals de Koerden.
Onze vriend aanvallen betekent, dat we die smerige Russen moeten stoppen het legale regime, te blijven steunen.

Over pro gesproken.

Zucht 17 februari 2016 09:46

Is er eigenlijk al iets meer geweten over die sabotage in Doel, of is dat ondertussen geklasseerd ?

Snerror 17 februari 2016 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7998861)
Is er eigenlijk al iets meer geweten over die sabotage in Doel, of is dat ondertussen geklasseerd ?

Dit is het laatste wat we er over gehoord hebben denk ik.

http://www.hln.be/hln/nl/6756/Kernen...nderzoek.dhtml

"De politie hoopt hen met een test met de leugendetector tot een eventuele bekentenis te dwingen, maar slechts vier van hen willen daar aan meewerken."

Anna List 17 februari 2016 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7998861)

lol

this is Belgium

binnen 50 jaar komen de Amerikaanse veligheidsdossiers hierover vrij ... ik denk niet dat we in BE sneller iets gaan weten hierover.

De schoofzak 17 februari 2016 11:31

Daar is een verschil tussen een politiestaat en een staat in oorlog.

Wij zitten momenteel in een oorlogssituatie en het komt er alleen maar op aan om de reeds binnen gedrongen spionnen te elimineren.

Maar ja, als de linkiewinkies al zitten te janken als ze een soldaat zien die een taak overneemt van de flikken ... te janken over een politiestaat ...
dan denk ik dat ze eens naar hun eigen geliefde communistische regimes mogen gaan kijken.
Of ze zitten te janken dat de flikken graag voor zonsopgang een huiszoeking beginnen tegen die vuilzakken ...
of janken omdat er net iets meer tijd nodig is dan 24 u om een eerste ronde wat beter af te werken en wat meer medeplichtingen te kunnen pakken ...

.

Anna List 17 februari 2016 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7998957)

Wij zitten momenteel in een oorlogssituatie en het komt er alleen maar op aan om de reeds binnen gedrongen spionnen te elimineren.

Maar ja, als de linkiewinkies al zitten te janken als ze een soldaat zien die een taak overneemt van de flikken ... te janken over een politiestaat ...
dan denk ik dat ze eens naar hun eigen geliefde communistische regimes mogen gaan kijken.
Of ze zitten te janken dat de flikken graag voor zonsopgang een huiszoeking beginnen tegen die vuilzakken ...
of janken omdat er net iets meer tijd nodig is dan 24 u om een eerste ronde wat beter af te werken en wat meer medeplichtingen te kunnen pakken ...

.

als wij een staat in oorlog zijn, dan moet men dringend Belgische Krijgswetten toepassen op de Syrië strijders.

Zipper 17 februari 2016 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7998975)
als wij een staat in oorlog zijn, dan moet men dringend Belgische Krijgswetten toepassen op de Syrië strijders.

ik heb nog legerdienst gedaan (jaren 80), en het welkomswoord van de korpsoverste, toen ik aankwam in het opleidingscentrum, was : "de zwaarste straf in oorlogstijd, is de dood door de kogel".

dalibor 17 februari 2016 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7998957)

.

Net wanneer er oorlogsdreiging is kan je beter soldaten hebben die militaire taken doen, in plaats van politietaken. Net dan is het nodig dat ze zich op hun opdracht voorbereiden in plaats van wat anders te doen.

zonbron 17 februari 2016 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7998859)
Erdogan is onze vriend, die smerige Russen bombarderen de goeden, die we zelf bewapend hebben, en onze vriend Erdogan de slechten, zoals de Koerden.
Onze vriend aanvallen betekent, dat we die smerige Russen moeten stoppen het legale regime, te blijven steunen.

Over pro gesproken.

2!

praha 17 februari 2016 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7999038)
Net wanneer er oorlogsdreiging is kan je beter soldaten hebben die militaire taken doen, in plaats van politietaken. Net dan is het nodig dat ze zich op hun opdracht voorbereiden in plaats van wat anders te doen.

Helaas kent den Schoof z'n Grote Volksleider dat deel van de geschiedenis door en door

kelt 17 februari 2016 20:03

Na maandenlange observatie zijn die "terroristen" tot de conclusie gekomen dat er ,echt waar,geen nucleaire installaties staan in woonhuizen.... :mrgreen:

Bob 17 februari 2016 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7998863)
Dit is het laatste wat we er over gehoord hebben denk ik.

http://www.hln.be/hln/nl/6756/Kernen...nderzoek.dhtml

"De politie hoopt hen met een test met de leugendetector tot een eventuele bekentenis te dwingen, maar slechts vier van hen willen daar aan meewerken."

Dat was dan het laatste nieuws van 01/08/15. Nu beter laat dan nooit.
Maar bij de "spionagezaak" gaat het wel over iemand van Mol, waar men zich bezighoud met onderzoek en toepassingen voor de geneeskunde.
Heeft helemaal niets te maken met nucleaire centrales.

Gipsy 17 februari 2016 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 7999444)
Dat was dan het laatste nieuws van 01/08/15. Nu beter laat dan nooit.
Maar bij de "spionagezaak" gaat het wel over iemand van Mol, waar men zich bezighoud met onderzoek en toepassingen voor de geneeskunde.
Heeft helemaal niets te maken met nucleaire centrales.

Ik heb menen te verstaan dat er in dat onderzoekscentrum meer nucleair materiaal beschikbaar is dan in een nucleaire centrale.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be