![]() |
Een cent bijverdienen met een bidprentje
Ik lees het hier net van Eddy Wally.
Voor zijn overlijden is het nu wellicht te laat, maar voor de volgende zeer populaire figuur die er het loodje bij legt, denk ik er aan om mijn pensioentje wat aan te dikken. Ik ga dus aanschuiven voor zo'n prentje, en dan vliegensvlug naar een drukker om een exacte kopie te laten drukken, en vervolgens verkopen zonder overdreven winst, maar toch met winst. Bega ik een overtreding ? Respectloos ? Bwa, tegenover een dode ? Het is eigenlijk bijna een verering toch? Zoveel extra aandacht schenken aan die mens. titel: Handel in bidprentjes Eddy Wally op het internet http://www.gva.be/cnt/dmf20160217_02...9b8264a540a05c Citaat:
|
1. Wie koopt nu zoiets ?
2. Als er dan toch geïnteresseerde kopers voor bestaan, tja, waarom niet ? De verkoper gelukkig en de koper gelukkig, win win situatie. |
Citaat:
Proficiat. |
Is dat op de kap van die overledene ?
Als ik een optreden organiseer, waar een bekende zangeres een liedje ten beste brengt, dan maak ik daar toch ook winst op ? En die mensen die zo'n bidprentje kopen, die zijn daar toch gelukkig mee. Zeker als ze geen woekerprijs moeten betalen. En ik moet toch ook leven zeker ? . |
|
Citaat:
per post 2 geadresseerde enveloppes met telkens 15€ , wat hebben we daarmee gedaan , u mag 3X gokken !! |
Citaat:
En heb je een knuffel kunnen grijpen in het lunapark? |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is sterven dan geen basisbehoefte meer ? . |
Citaat:
![]() ![]() Dat alles doorspoelen met karnemelk |
Pandareus ja we weten dat jij de hoogstaande foodkenner/liefhebber vh forum bent, maar euh waarom post je niet eens je sterrengerechten (kunnen wij eens lachen) ipv die van cookie af te breken, pffff
|
Citaat:
|
ziet er idd lekker uit, maar euhm rood vlees is even erg als dat chemisch afval van ons :-P:-P:-P:-P:-P
|
Doet me denken aan die grap van wie was het ook weer, Geert Hoste ?
Ik deed mijn vrouw een dampkap cadeau voor haar Nieuwjaar? Heu ??? Ja, om boven de televisie te hangen. Heu ?????????? Ja man, met al die kookprogramma's .... post scrotum: de Schoof kan niet leven zonder drie keers per week een lap van het genre entrecote, chateau briand, filet pur ... (en ene keer korteletten). . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be