Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Fitness (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228931)

Guinevere 18 februari 2016 11:04

Fitness

Wie van jullie gaat er fitnessen?

Het kan blijkbaar al heel goedkoop, bv. vanaf 20€ per maand bij Basic fit. En die hebben ook ladies only vestigingen, speciaal voor de moslima's. :cheer:.

DewareJakob 18 februari 2016 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7999818)

Het kan blijkbaar al heel goedkoop, bv. vanaf 20€ per maand bij Basic fit. En die hebben ook ladies only vestigingen, speciaal voor de moslima's. :cheer:.

Uw zoveelste 'zachte' provocatie ten opzichte van het westers denken.

Citaat:

Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:

dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)
forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc.

bembem 18 februari 2016 11:12

oeh nee fitness doe me dat niet aan LOL

ik snap niet hoe men daar meer dan 1 uur in kan vertoeven, hier in de buurt is ook zo'n fitnesscentrum, uhm niks voor mij, ps 20€/maand moet je dan heel het jaar betalen of kan je kiezen die maand kom ik en die niet?

bembem 18 februari 2016 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7999823)
Uw zoveelste 'zachte' provocatie ten opzichte van het westers denken.

ugh wat is daar provocatie aan? ze zegt dat ze het leuk vindt van ladies only, kan ik inkomen want er zijn mannen die speciaal naar de fitness gaan om naar de vrouwen te gluren, i kid you not lol

Zipper 18 februari 2016 11:40

Citaat:

Dient aangeklaagd te worden voor discriminatie.

Stormram 18 februari 2016 11:58

Fitness ... da's voor janetten die zodanig gedomesticeerde levensstijlen leiden en veel tijd in overvloed hebben dat ze calorietjes moeten gaan verbranden met substituut-sport in een verwarmd lokaal (waar het overigens niet alleen wemelt van de bacteriën en schimmels, maar ook andere irritante mensen)

Ik wandel elke dag meer dan 10km met twee grote honden, weer of wind, nat of droog, bergop of af, vroeg of laat, licht of donker ... En ik sta strakker dan gelijk welke fitness-oetlul.

Dus, ja, ANDERS (en niet LOL)

Gipsy 18 februari 2016 12:16

Citaat:

Ach mijn lul is ook voor ladies only. En ik discrimineer niet. Blank, geel, zwart en moslimkutten ze zijn allemaal even sappig.

bembem 18 februari 2016 12:40

lol

Bhairav 18 februari 2016 12:44

Drie keer per week.
Plus muay thai. (ook meestal drie keer)

bembem 18 februari 2016 12:45

amai

Xenophon 18 februari 2016 12:48

Ik doe aan street-boxing, ik rammel alle vreemdelingen af die ik tegenkom. Velen van hen zijn al gaan verhuizen naar een andere buurt.

Hypochonder 18 februari 2016 12:50

Fitnesszaken zitten vol klootjesvolk: ze doen het omdat ze denken dat het hip is, omdat ze denken dat ze er effectief minder mottig zullen uitzien. Je moet ze eens bezig zien: 10min op het fietsje op de laagste stand, 20min lullen tegen hun klootjesvrienden en dan zijn ze het beu. Ze betalen hun levenslang abonnement per domiciliëring maar de 15de van de maand is hun geld altijd op.

bembem 18 februari 2016 12:50

jaja :lol::lol:

bembem 18 februari 2016 12:51

ach Hypochonder was me voor, lol

Snerror 18 februari 2016 13:25

Citaat:

Ik vind dat jij niet buiten zou mogen komen zonder man.

SDX 18 februari 2016 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7999966)
Ik doe aan street-boxing, ik rammel alle vreemdelingen af die ik tegenkom. Velen van hen zijn al gaan verhuizen naar een andere buurt.

😆👍

Eduard Khil 18 februari 2016 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7999973)
Fitnesszaken zitten vol klootjesvolk: ze doen het omdat ze denken dat het hip is, omdat ze denken dat ze er effectief minder mottig zullen uitzien. Je moet ze eens bezig zien: 10min op het fietsje op de laagste stand, 20min lullen tegen hun klootjesvrienden en dan zijn ze het beu. Ze betalen hun levenslang abonnement per domiciliëring maar de 15de van de maand is hun geld altijd op.

en niet te vergeten: ondertussen twee drankpullen isostar of iets dergelijks naar binnenkappen. Ze nemen dus meer calorieen op dan dat ze verbranden.

Wie betaalt er nu geld om te gaan sporten in zo'n stinkkot?
Koop u ne goeie velo of loopschoenen en ga naar buiten.

maddox 18 februari 2016 15:10

Zonde van je tijd en geld, tenzij je het op een deftige basis doet, en da's niet met een 10 rittenkart van €20.

Xenophon 18 februari 2016 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8000075)
😆👍

Er zijn er maar weinig die zo positief zijn als u, de meeste zeggen me, je verplaatst het probleem alleen maar.
Ik antwoord dan, mij is het enkel te doen om de lichaamsbeweging.

Wapper 18 februari 2016 15:31

Als ik tot voor 2 jaar uit mijn zetel kwam, dan kraakten al mijn gewrichten en pezen, zeer pijnlijk. Ik ben dan begonnen met 1..2 keer per week 1 uur te gaan fitnessen.
Gewoon alle spieren en gewrichten, vooral de onderse ledematen, eens rustig loswerken. Zelfs in de zomer laat ik daarbij geen druppel zweet.
Ik kan het iedereen aanraden, ik spring nu over een tafel als een veulen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be