Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wanneer een 7 Eleven in BE ?? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=228932)

elsina 18 februari 2016 11:12

Wanneer een 7 Eleven in BE ??

Zo gemakkelijk 24/24 open. Maar dat zal wel nooit mogen van die rotvakbonden :cry::evil:

Ze geven liever die vreemde met hun malafide nachtwinkels werk !!!

bembem 18 februari 2016 11:17

lol Elsina, ja 7 Eleven me love it too, in Thailand hebben ze er, en die zijn idd 24/24 open, echt handig als je 's avonds laat nog iets wilt ....

Libro 18 februari 2016 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 7999832)

Zo gemakkelijk 24/24 open. Maar dat zal wel nooit mogen van die rotvakbonden :cry::evil:

Ze geven liever die vreemde met hun malafide nachtwinkels werk !!!

Wie gaat die 7/11 openhouden denk je?

Hypochonder 18 februari 2016 11:46

Spaar ons van die onzin.

Stormram 18 februari 2016 11:51

Die bestaan toch al?

Ik heb er hier eentje in m'n buurt, tankstation annex 7/11 Delhaize proxy.

bembem 18 februari 2016 11:52

ze bedoelt de echte natuurlijk ......

Zipper 18 februari 2016 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7999843)
lol Elsina, ja 7 Eleven me love it too, in Thailand hebben ze er, en die zijn idd 24/24 open, echt handig als je 's avonds laat nog iets wilt ....

oei, gebeurt het dagelijks dat je s'avonds laat absoluut iets wilt, dat absoluut niet kan wachten tot s'morgens ???
Lijkt op een serieuze verslaving.

bembem 18 februari 2016 12:02

Zipper in Bangkok ging ik gegereld naar de 7 Eleven om een cup noodlesoep bvb (die je dan ter plekke met kokend water kan vullen) of een samusa of zeep ik zeg maar iets ... en ja zoiets is handig als je zoals ik een avondmens bent die soms een inspanning moet doen om op tijd - voor sluiting - in de supermarkt te geraken ...

Stormram 18 februari 2016 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7999885)
Zipper in Bangkok ging ik gegereld naar de 7 Eleven om een cup noodlesoep bvb (die je dan ter plekke met kokend water kan vullen) of een samusa of zeep ik zeg maar iets ... en ja zoiets is handig als je zoals ik een avondmens bent die soms een inspanning moet doen om op tijd - voor sluiting - in de supermarkt te geraken ...

Of uw fucking noodlesoep nu uit uit de Delhaize proxy, tankstation of nachtwinkel komt, wat is eigenlijk het verschil, behalve dan dat jij het idee moet kunnen hebben dat er een toegevoegde waarde aan de term "7/11" verbonden is?

Stormram 18 februari 2016 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cello stroke (Bericht 7999883)
Ja eigenlijk elke dag.
Nu moet ik alles geforceerd geregeld krijgen op zaterdag VM.

Shoppinglijstjes ... Niet lui zijn en schrijven.

Snerror 18 februari 2016 12:06

Binnenkort wel onze eigen 9/11, met dank aan IS.

bembem 18 februari 2016 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7999893)
Of uw fucking noodlesoep nu uit uit de Delhaize proxy, tankstation of nachtwinkel komt, wat is eigenlijk het verschil, behalve dan dat jij het idee moet kunnen hebben dat er een toegevoegde waarde aan de term "7/11" verbonden is?

euh het is eens iets anders zou ik zeggen, en ik denk dat het wel succes kan hebben, alleen hangen ze in BE nogal vast aan hun 18u de soep & de patatten opscheppen en 's avonds alles toe, wat best jammer is

Zipper 18 februari 2016 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7999900)
euh het is eens iets anders zou ik zeggen, en ik denk dat het wel succes kan hebben, alleen hangen ze in BE nogal vast aan hun 18u de soep & de patatten opscheppen en 's avonds alles toe, wat best jammer is

Warenhuizen zijn hier open tot 20h00 (Vrijdags tot 21h00). Delhaizes zijn open op zondag-voormiddag.
En voor "hoogdringende" gevallen, zijn er nog altijd die mega-tankstations met "shops".
Als ge natuurlijk om elf uur s'avonds hoogdringend een nieuw zwembroek wenst te kopen, zal je moeten wachten tot s'anderendaags.

Xenophon 18 februari 2016 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7999921)
Warenhuizen zijn hier open tot 20h00 (Vrijdags tot 21h00). Delhaizes zijn open op zondag-voormiddag.
En voor "hoogdringende" gevallen, zijn er nog altijd die mega-tankstations met "shops".
Als ge natuurlijk om elf uur s'avonds hoogdringend een nieuw zwembroek wenst te kopen, zal je moeten wachten tot s'anderendaags.

Dat is er teveel aan, laat volwassen mensen liever zelf kiezen.

Ik begrijp wel dat dit niet kan in het land waar alles verboden of verplicht is, het zou de geestestoestand van de Belg in gevaar brengen. Stel je voor, mensen die zelf beslissen, het hek zou van de dam zijn.

Libro 18 februari 2016 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7999939)

Ik begrijp wel dat dit niet kan in het land waar alles verboden of verplicht is, het zou de geestestoestand van de Belg in gevaar brengen. Stel je voor, mensen die zelf beslissen, het hek zou van de dam zijn.

Mensen zouden eens moeten wachten... Hoe erg. O tempora o mores.

Xenophon 18 februari 2016 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7999946)
Mensen zouden eens moeten wachten... Hoe erg. O tempora o mores.

Cato?

bembem 18 februari 2016 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7999939)

yep, ook zou het goed zijn voor de economie .....

Libro 18 februari 2016 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7999950)
Cato?

Cicero, eerste Catilinarische rede.

Xenophon 18 februari 2016 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7999971)
Cicero, eerste Catilinarische rede.

Doemme ja, dat wist ik, mijn geheugen is blijkbaar niet meer wat het was.

fred vanhove 18 februari 2016 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7999921)

Ik denk sowieso dat het concept 7/11 winkels hier moeilijk haalbaar is. De kans is groot dat deze winkels hier iedere nacht 3 keer worden overvallen.....

Dus niet doenbaar in ons 'beschaafde' land.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be