![]() |
Wanneer een 7 Eleven in BE ??
![]() Zo gemakkelijk 24/24 open. Maar dat zal wel nooit mogen van die rotvakbonden :cry::evil: Ze geven liever die vreemde met hun malafide nachtwinkels werk !!! |
lol Elsina, ja 7 Eleven me love it too, in Thailand hebben ze er, en die zijn idd 24/24 open, echt handig als je 's avonds laat nog iets wilt ....
|
Citaat:
|
Spaar ons van die onzin.
|
Die bestaan toch al?
Ik heb er hier eentje in m'n buurt, tankstation annex 7/11 Delhaize proxy. |
ze bedoelt de echte natuurlijk ......
|
Citaat:
Lijkt op een serieuze verslaving. |
Zipper in Bangkok ging ik gegereld naar de 7 Eleven om een cup noodlesoep bvb (die je dan ter plekke met kokend water kan vullen) of een samusa of zeep ik zeg maar iets ... en ja zoiets is handig als je zoals ik een avondmens bent die soms een inspanning moet doen om op tijd - voor sluiting - in de supermarkt te geraken ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Binnenkort wel onze eigen 9/11, met dank aan IS.
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor "hoogdringende" gevallen, zijn er nog altijd die mega-tankstations met "shops". Als ge natuurlijk om elf uur s'avonds hoogdringend een nieuw zwembroek wenst te kopen, zal je moeten wachten tot s'anderendaags. |
Citaat:
Ik begrijp wel dat dit niet kan in het land waar alles verboden of verplicht is, het zou de geestestoestand van de Belg in gevaar brengen. Stel je voor, mensen die zelf beslissen, het hek zou van de dam zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus niet doenbaar in ons 'beschaafde' land. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be