![]() |
Turkijke of Rusland
K&K-enquëte; wie steun je en waarom?
|
Rusland uiteraard, Assad, de Koerden en Iran laten me echter al even koud als Turkije of SA.
|
Ik steun sowieso de meest seculiere kant. Turkijke heeft met Erdogan geen nieuwe Ataturk maar eerder een nieuwe kalief.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Collateral damage. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste Koerden zijn religieus. Circa 90% is moslim en ook zijn veel Koerden Jezidi's. Een klein deel, circa 5%, is christelijk en er bestaat zelfs een kleine joodse minderheid. Van deze laatste groep is sinds de onafhankelijkheid van Israël een deel naar dit land geëmigreerd. ;-) ik zuig dat niet uit mijn duim hé. https://nl.wikipedia.org/wiki/Koerden |
Ik zou Israël daar de baas maken. Die maken daar korte metten mee.
|
Of je nu door de beer of een hond wordt gebeten.
|
Citaat:
|
We zouden beter Turkije volledig laten vallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Idealiter (maar ik besef dat het wat wishful thinking is) laten we Turkije volledig vallen en steunen we een onafhankelijke Koerdische staat. Qua ligging zou Koerdistan eveneens een erg nuttige uitvalsbasis zijn. |
Citaat:
|
De Russen zijn blank,dus krijgen ze mijn steun.Bovendien de enige goeie islamist is een dode.
|
Citaat:
Als Navo is dat een weinig vreemd. |
laat Israel gewoon alles vanaf de middellandse zee tot aan de indus eens opkuisen. Dan gaan we nog lachen
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gezegd zijnde. Ik sta aan de kant van het Europese, Amerikaanse en zowat alle volk dat tegen de BS in Oekraine, Syrie,LIbie, Irak... zijn. Fuck de warmongers! *een Neulandje* Go Assad en vrienden, Go! Roei de woestijnratten tot de laatste uit! :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be