![]() |
“Europese aanpak vluchtelingencrisis volledig mislukt”
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
De Bulgaren moet men al geen steen gooien want ... Boot van Frontex pikt 900 vluchtelingen op ![]() Die lijkt al hoogzwanger zo te merken. Grenzen dicht en terugsturen die handel is de boodschap. Wir haben es nich gewusst. 8O |
Citaat:
|
Ik kan mij niet van de indruk ontmaken dat er velen zijn die zich er al neergelegd hebben, bij de nog steeds voortdurende invasie naar de EU toe. :roll:
|
Citaat:
|
de vraag blijft kan Europa dat blijven betalen , zonder de structuur van de huidige gevestigden te vernietigen op lange termijn...
|
Citaat:
De lonen v.d. EU burgers moeten omlaag, dus... |
Citaat:
Wat zijn ze gebaat bij lage lonen maar hoge loonkost? |
Citaat:
+ de federale regering is bezig, stap voor stap het percentage v.d. loonkost te verlagen + heeft een indexsprong laten maken. (Sommigen spreken al over een 2de indexsprong) |
Citaat:
"De beruchte Amerikaanse zakenmagnaat George Soros doet er alles aan om de vluchtelingenstroom naar Europa te laten groeien. Hij moedigt asielzoekers aan om naar het continent te reizen en roept de Europese leiders op er veel geld voor uit te trekken. Dat schrijft de Amerikaans-Duitse historicus en risicoadviseur F. William Engdahl voor New Eastern Outlook. Soros verschuift het Amerikaanse avonturisme van het Midden-Oosten naar Europa, met name naar Duitsland, aldus Engdahl. “Sinds John D. Rockefeller werd geadviseerd om zijn fortuin te beschermen door een filantropische stichting op te richten, worden stichtingen op grote schaal door Amerikaanse oligarchen gebruikt om hun duistere praktijken te verbergen,” schrijft hij. “Ze doen ondertussen net alsof ze zich inzetten voor de mensheid.” http://www.ninefornews.nl/welkom-in-...oelbewust-aan/ Europa moet en zal op de knieën vallen voor degenen die (toevallig ook al een eeuw) de geldpersen in handen hebben, maar sst, dat mag men niet te luidop zeggen. Daarom zijn er knechtjes en dienstmeiden als Merkel en co, die voor 'het hogere doel' bereid gevonden worden, om als bliksemafleider te spelen. Meer moet daar niet achter gezocht worden. |
Citaat:
U heeft het over goedkope arbeidskrachten invoeren. Onze eigen "dure" werkkrachten verliezen dus hun werk. Wie gaat die werklozen betalen denkt ge ? |
https://www.youtube.com/watch?v=hqwU7nv3hTM
Precies ik en mijn madam. |
Citaat:
De captains of industry maken zich geen zorgen i.v.m. werklozen. Zij willen zoveel mogelijk winst in zo weinig mogelijk tijd. D�*t is hun "zorg". |
Citaat:
|
Citaat:
Wij worden door de overdreven reklame opgepept om steeds meer te kopen, zelfs al hebben we veel dingen NIET nodig. De rangorde "Nodig, nuttig, aangenaam" komt terug van weg geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onrechtstreeks betalen zij de SZ. |
Citaat:
|
misleidende topic titel.
welke EU aanpak ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be