![]() |
Vluchteling verkracht jonge vrouw.
Dankzij het open deur beleid vallen ook hier slachtoffers.Volgens het VTM journaal zijn de mensen van de opvang er het hart van in,hij had zelfs al de cursus "hoe om te gaan met vrouwen" gevolgd.http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...gcentrum.dhtml
|
Dat bestaat toch niet, dat die cursus niet geholpen heeft.
Wie had dat nu ooit durven denken. |
Citaat:
CAW-middenkust richt een info-centrum in + Dokters v.d.wereld richten een medisch hulpcentrum op. Beide organisaties helpen ILLEGALEN !!! Ze zijn nu al in werking. Minister Vandeurzen v.d. Vlaamse regering is de uiteindelijke verantwoordelijke... :roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Gemiddeld 8 aangiften, dagelijks...
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt op één punt gelijk: er worden ook in grote aantallen vrouwen verkracht van Marokko tot Kuala Lumpur, door niet-vluchtelingen. |
Wat gaat er nu met die arme jongen gebeuren? Hoeveel geld gaat men daar in stoppen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, linksen en logica. ;-) |
Citaat:
|
Het arme meisje moest voor de catering zorgen,degene verkrachten die u gratis eten geeft,hoe laag kun je vallen?
|
Citaat:
Natuurlijk is 't haar schuld, zij heeft zich hoogstwaarschijnlijk niet aan de richtlijnen gehouden. |
Citaat:
"Welk trauma schuilt daar achter, wat heeft die arme jongen meegemaakt dat hij deze wanhoopsdaad verrichtte?" Zoiets? |
Citaat:
|
Citaat:
Mijns inziens dient die ongenode (alhoewel dat bediscusieerbaar is) gast terug gestuurd naar verwanten in Afghanistan. Met een rekening op zak. En ik schat dat de overgrote meerderheid van de bevolking daar zo over denkt. Het is niet omdat 'wij' moslim landen bombarderen dat we dienen vluchtelingen toe te laten die zich misdragen. De realiteit is echter dat je die vluchtelingenstromen niet zo gemakkelijk kan controleren. Migratie is van alle tijden. Preventie is de enigste effectieve oplossing. Zorgen dat ze niet willen of hoeven te komen. |
Citaat:
Van the understatement van 't jaar gesproken kan dit wel tellen. Verkrachters zijn gewoon "onnozelaars", niks aan 't handje. Next... |
Citaat:
|
Citaat:
Mij is nooit gevraagd of ik 't daar mee eens ben en nooit heb ik gestemd voor de bandietenbende die dit besliste. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be