Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hoe de Liberalen wegzuiveren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=22901)

Westland New Post 27 oktober 2004 19:24

Hoe de Liberalen wegzuiveren

Het is een feit dat het linkse en liberale mollenwerk in de maatschappij een gevaar vormt voor de samenleving. De schade die linksen en liberalen toebrengen aan de maatschappij is bewust, omdat liberalen eerst de mens als dusdanig moet "ontwortelen" en "gelijk maken" alvorens zij hun maatschappelijk project kunnen realiseren. Gelijkheid is immers iets onbestaands, dus moet het gemaakt worden. Daarom dat links bestuur steeds uitloopt op repressie, dwangsystemen, political correctness, manipulatie en indoctrinatie,...

De vraag dient dus gesteld, hoe kunnen we op een verstandige manier en zonder al te veel bloedvergieten linkse en neoliberale grootkapitalisten zodanig "uitschakelen" dat ze beroepshalve geen schade meer kunnen aanrichten aan de maatschappij.
Moet er een beroepsverbod komen in bijvoorbeeld onderwijs voor linksen en liberaal gezinden? Of in de media?
Dienen links-liberale personen geficheerd te worden?

PAJOT 27 oktober 2004 19:54

Linksen berechten als moordenaars, terroristen, verkrachters enz.
Liberalen berechten als politieke misdadigers.

Beroepsverbod in openbare diensten.
Om nalatigheden te voorkomen opstellen van "zwarte lijsten".

Pietje 27 oktober 2004 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal

Ge zijt rijp voor de psychiatrie 8)

Pietje 27 oktober 2004 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Het is een feit dat .............

Het is een feit, dat je raaskalt 8)

voicelesscharlie 27 oktober 2004 20:04

De beste methode is gewoon een fiscale boycot en bloc en alle geldkranen dichtdraaien.Ze zullen niet lang meer lachen dan.;-)

albino 27 oktober 2004 20:45

Westland New Post behoort duidelijk tot de oude garde van het Vlaams Blok.

Je bent verraden jongen.
*knip*

Gelieve niet op te roepen tot geweld.

Jeroen

bartje 27 oktober 2004 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal

Walgelijk gewoon8O :? .
We zullen maar zwijgen van het Blok zeker want daar zitten ook verkrachters tussen hé... en ook mensen die niet zo postief in het nieuws komen.

Ronduit walgelijk deze post van jou!!!:cry:

Knuppel 27 oktober 2004 21:20

Slimmeriken die op dergelijke nonsens niet reageren dan zijn ze het rapste uitgeraaskald.

Westland New Post 27 oktober 2004 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Het is een feit, dat je raaskalt 8)

Het is een feit.....dat gij een linkse rat zijt :-D

Westland New Post 27 oktober 2004 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Slimmeriken die op dergelijke nonsens niet reageren dan zijn ze het rapste uitgeraaskald.

Waarom zijn dit "nonsens" knuppel?????

Knuppel 27 oktober 2004 21:52

Ik kan je nog volgen in het 'gelijk willen maken' van iedereen zoals de sossen dat proberen.
Dat kan niet want niemand is gelijk maar wel gelijkwaardig.

Als je echter begint met ' hoe kunnen we op een verstandige manier en zonder al te veel bloedvergieten linkse en neoliberale grootkapitalisten zodanig uitschakelen' en 'moet er een beroepsverbod komen in bijvoorbeeld onderwijs voor linksen', of 'dienen links-liberale personen geficheerd te worden', dan ben ik er niet meer bij.
Dat klinkt me wat te Nazi-achtig.

Westland New Post 27 oktober 2004 22:12

Citaat:

Ik kan je nog volgen in het 'gelijk willen maken' van iedereen zoals de sossen dat proberen.
Dat kan niet want niemand is gelijk maar wel gelijkwaardig.

Als je echter begint met ' hoe kunnen we op een verstandige manier en zonder al te veel bloedvergieten linkse en neoliberale grootkapitalisten zodanig uitschakelen' en 'moet er een beroepsverbod komen in bijvoorbeeld onderwijs voor linksen', of 'dienen links-liberale personen geficheerd te worden', dan ben ik er niet meer bij.
Dat klinkt me wat te Nazi-achtig.

Verdediging van volkseigenheid komt voor het verdedigen van de pseudo democratische samenlevingen

Pietje 27 oktober 2004 22:17

Citaat:

Verdediging van volkseigenheid komt voor het verdedigen van de pseudo democratische samenlevingen

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Westland New Post 27 oktober 2004 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Wat is daar mis mee piemel????

Knuppel 27 oktober 2004 22:21

Citaat:

We leven hier idd maar in een pseudo-democratie maar ik bedank evenzeer het soort 'volkseigenheid' dat jij hier afschildert.

Westland New Post 27 oktober 2004 22:25

Citaat:

We leven hier idd maar in een pseudo-democratie maar ik bedank evenzeer het soort 'volkseigenheid' dat jij hier afschildert.

Graag méér uitleg Knuppel. Ik ben benieuwd te horen waarom jij mijn soort "volkseigenheid" verwerpt maar kom niet af met de argumenten van Hitlerfanaat of Neonazi want dat ben ik niet.

Seba 27 oktober 2004 22:26

Citaat:

ahzo, en wie gaat dan wel bepalen wat wel en wat niet "volkseigen is"? Volgens mij moet zowat 95-99% zich storen aan neo-nazistische combatsdragende marginale skinheads en soortgenoten, gaat u dan akkoord om die individuen uit het land te zetten aangezien het volk hen niet wil??

Zijne Heerlijkheid 27 oktober 2004 22:29

Citaat:

Een samenleving waarin mensen worden "uitgeschakeld" en geficheerd omwille van hun politieke overtuiging is natuurlijk wel echt democratisch he:roll:

Knuppel 27 oktober 2004 22:33

Volkseigenheid heeft voor mij niks te maken met het uitschakelen van anderen zonder al teveel bloedvergieten, of hen te afficheren of meer van dat fraais.

Anderen uitschakelen om je eigen identiteit te kunnen bewaren is iets voor de Nazi's, niet voor iemand die ook tussen andersdenkenden geen probleem heeft om te zijn wat hij is: een ongecompliceerde Vlaming.

Westland New Post 27 oktober 2004 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ahzo, en wie gaat dan wel bepalen wat wel en wat niet "volkseigen is"? Volgens mij moet zowat 95-99% zich storen aan neo-nazistische combatsdragende marginale skinheads en soortgenoten, gaat u dan akkoord om die individuen uit het land te zetten aangezien het volk hen niet wil??

Ten eerste ben ik géén neonazi. Ik deel niet de opvattingen dat andere rassen minderwaardige zouden zijn aan het blanke ras. De verschillen zijn echter van culturele aard. Wat betreft skinheads raad ik u aan niet te veralgemenen, trouwens niet elke Skinhead is neonazi!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be