Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Brandend asielcentrum op gejuich onthaald (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229072)

De schoofzak 21 februari 2016 22:07

Brandend asielcentrum op gejuich onthaald

Ik vraag me af of ze de problemen van haar eigen onderdanen ook zal beginnen oplossen met de woorden "Wir schaffen das".

Want dat lijkt daar andere koek te worden, dan een reeks simpele betoginkjes.

titel: Brandend asielcentrum op gejuich onthaald
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160221_02140691

Citaat:

In de Duitse deelstaat Saksen is vannacht een voormalig hotel afgebrand. Binnenkort zouden in het hotel asielzoekers worden opgevangen. Heel wat omstaanders onthaalden de brand op gejuich. Enkele mensen die het werk van de brandweer bemoeilijkten werden opgepakt.

Hoe de brand vannacht ontstond is nog niet duidelijk, maar toen politie en brandweer ter plaatse kwamen, stond het dak in lichterlaaien. De brandweer kon verhinderen dat het vuur oversloeg naar enkele omliggende woningen.

Tijdens de bluswerkzaamheden maakten een aantal omstaanders schampere opmerkingen over de brand in het asielcentrum. Anderen probeerden het werk van de brandweer te hinderen.

De eigenaar van het voormalige hotel reageerde geschokt. ‘Ze vierden terwijl het gebouw in vlammen opging. Verschrikkelijk’, aldus de man in de Duitse media. Hij sluit uit dat de brand werd veroorzaakt door een technisch defect omdat alle gas- en elektriciteitsleidingen afgesloten waren.

fbpolitics 21 februari 2016 23:50

In DE en NL heeft men meer eenheid onder de autochtone bevolking, hebben ze het begrepen en durven ze het aan om dit duidelijk te maken aan hun regering. Zoniet in BE.
MAAR in BE hebben we gelukkig geen SPA aan de macht. Anders waren we er allemaal aan voor de moeite - zeker figuurlijk, en niets zeggend over letterlijk.

.

Stultitiae 22 februari 2016 00:21

Omstaanders die het werk van de brandweer hinderen? Waar hoorden we dat eerder?
Een zaak lijkt duidelijk: met een aandeel van 1,29% buitenlanders (2014) is Bautzen niet klaar voor NOG een asielcentrum-hotel.
http://www.welt.de/politik/deutschla...rne-Hotel.html

vanderzapig 22 februari 2016 05:48

Er zijn blijkbaar geen doden en gewonden gevallen. Een voorbeeldig initiatief!

Hopelijk verspreidt dit soort acties zich snel over Duitsland zodat Merkel nog liever vandaag dan morgen met de rug tegen de muur staat.

zonbron 22 februari 2016 09:58

De toekomst:

Stormram 22 februari 2016 10:57

Dat komt ervan als je Ahmed en Abdel bommetjes laten maken onder je dak ...

Thuleander 22 februari 2016 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8003359)
Brandend asielcentrum

Oh nee.
Ik weet even geen blijf met mijn medelijden.
Help.

dpg 22 februari 2016 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8003359)
Ik vraag me af of ze de problemen van haar eigen onderdanen ook zal beginnen oplossen met de woorden "Wir schaffen das".

De problemen van dat extreem rechts tuig kan alleen met medicamenten en psychiatrie opgelost worden en als laatste redmiddel euthanasie.

de vuile muilekoek 22 februari 2016 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8003724)
De problemen van dat extreem rechts tuig kan alleen met medicamenten en psychiatrie opgelost worden en als laatste redmiddel euthanasie.

Ojaaa? extreem rechts maakt geen problemen nooit feitelijk, ze moeten er wel veel pikken van dat ongeletterde zootje kakkarlakken waar ze mee opgeschept geraken.....

dpg 22 februari 2016 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8003741)
Ojaaa? extreem rechts maakt geen problemen nooit feitelijk, ze moeten er wel veel pikken van dat ongeletterde zootje kakkarlakken waar ze mee opgeschept geraken.....

Ga maar snel op therapie voor ge ongelukken begaat.

dpg 22 februari 2016 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cello stroke (Bericht 8003746)
Als het op ongeletterdheid aankomt denk ik dat ze met dit soort kakkerlakken ook nog veel werk hebben:

Allemaal bezorgde burgers :-) :-)

DucDEnghien 22 februari 2016 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cello stroke (Bericht 8003746)
Als het op ongeletterdheid aankomt denk ik dat ze met dit soort kakkerlakken ook nog veel werk hebben:

Das "Lumpenproletariat".

de vuile muilekoek 22 februari 2016 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8003744)
Ga maar snel op therapie voor ge ongelukken begaat.

Neen hoor ik ga het laten voor wat het is ,, ik ga lekker genieten met een wijntje en het zicht op de afgrond & aftakelingen die bepaalde groeperingen aan het toveren zijn.... :lol::lol:

Skobelev 22 februari 2016 12:35

The roof, the roof, the roof is on fire.....
We don't need no water let the motherfucker burn, burn motherfucker, burn.
:cheer:

Skobelev 22 februari 2016 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cello stroke (Bericht 8003849)
Bent U aan het demonstreren hoe de bodem van de samenleving er uit ziet?

Probeer u voor 1 keer in te beelden dat er ook een deel van de bevolking uw open-deur-kom-maar-af strategie niet ziet zitten. Laat het maar escaleren. Wat mij betreft mogen al uw door ons gesponsorde vluchtelingencentra in de fik.

dpg 22 februari 2016 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8003881)
Probeer u voor 1 keer in te beelden dat er ook een deel van de bevolking uw open-deur-kom-maar-af strategie niet ziet zitten. Laat het maar escaleren. Wat mij betreft mogen al uw door ons gesponsorde vluchtelingencentra in de fik.

Wat gij wenst is van geen tel.
Betalen en voor de rest niks.

de vuile muilekoek 22 februari 2016 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8003846)
The roof, the roof, the roof is on fire.....
We don't need no water let the motherfucker burn, burn motherfucker, burn.
:cheer:

Ik lach mijn een bulte met gij ....:lol:

andev 22 februari 2016 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8003724)

Als jou definitie van "rechts tuig" is, alle burgers die de pest hebben aan de massa-inval van ongevraagde en ongewenste vreemdelingen, moslims in het bijzonder want zij zorgen altijd en overal voor problemen, dan bestaat het gros van de Europese bevolking uit "rechts tuig".
Ofwel klopt er iets niet met je definitie?

de vuile muilekoek 22 februari 2016 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8004137)
Als jou definitie van "rechts tuig" is, alle burgers die de pest hebben aan de massa-inval van ongevraagde en ongewenste vreemdelingen, moslims in het bijzonder want zij zorgen altijd en overal voor problemen, dan bestaat het gros van de Europese bevolking uit "rechts tuig".
Ofwel klopt er iets niet met je definitie?

psychiatrisch gevallen denken altijd dat het een ander zijn schuld is ..:lol::lol:

Skobelev 22 februari 2016 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8004038)
Wat gij wenst is van geen tel.
Betalen en voor de rest niks.

Wacht nog even, dan jagen we uw moslimtuig weer uit Europa, en jij er achter.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be