![]() |
Beke haalt uit naar Francken
Limburg vangt te veel vluchtelingen op in verhouding tot haar inwoners.
Beke begrijpt niet dat het beloofde spreidingsplan van staatssecretaris Theo Francken uitblijft. http://www.tvl.be/nieuws/wouter-beke...ingen-op-25055 Komt het nog ooit goed tussen N-VA en CD&V? |
Maak je geen zorgen, alles komt wel terug goed.
|
Niets smeedt een betere band dan vetbetaalde mandaten. Maak je geen zorgen.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Straks of morgen vliegt hij er hier weer uit en komt hij terug als Lodewijk XIV. En dat is met 100 percent zekerheid. :lol: Die vijfennegentig procent dient alleen maar omdat hij U graag bezig ziet. :lol: Straks of morgen gooien ze uw reactie ook mee in de vuilbak en heeft uw werk niks uitgehaald. Er blijft niks van achter alleszins. Test maar eens uit. De reactie op de reactie van de reactie zal uitsluitend de kop van een lachend ventje opleveren. Om dan te verdwijnen naar een andere topic. Dat is de strategie die er hier nog toepassen. Gifpijltjes afschieten en.....tijdelijk verdwijnen. Verwacht echter nooit een deftig antwoord. :lol: |
In de provincie Luxemburg is die verhouding veel hoger danin Limburg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat daar iemand zit die zegt Luxemburg dat is niet hier, zo gauw je eerst een bord Belgique ziet, dan Arlon ben je waar je moet zijn in Luxembourg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=subocaj;8004932]Juncker zijn Luxemburg heeft er dan weer geen last van. 0,0 vluchtelingen.
Ik denk dat daar iemand zit die zegt Luxemburg dat is niet hier, zo gauw je eerst een bord Belgique ziet, dan Arlon ben je waar je moet zijn in Luxembourg.[/QUOTE Wat heeft Juncker te maken met de provincie Luxemburg waar ik het over had? |
Citaat:
|
Citaat:
Dus enerzijds wil hij verschillende culturen in de samenleving doen samenleven en anderzijds wil hij net tegenovergesteld doen in deze centra. Of hoe hij eigenlijk zelf toegeeft dat de multiculturele samenleving effectief voor meer problemen en conflicten zorgt. Tot zover de consequentie van de heer Beke. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be