![]() |
Bij de derde toon is het...
:cheer: de sprekende klok :cheer:
Schijnt nog altijd te bestaan... Er zijn dus blijkbaar mensen die geen klok op hun computer, radio, tv, gsm, oven, microgolfoven, koffieapparaat, wasmachine, wekker,... hebben. Hoera voor deze mensen!! Hoera dus. |
Citaat:
ik vermoed vooral door telefoontechniekers om te testen of hun lijn marcheert ... maar zo diep heeft de VRT journalist duidelijk niet gegraven in zijn uitmuntende onderzoeksstuk. ;-) |
Wie zijn ze, wat drijft ze,...
Naessens moet dringend hare vent nog eens aan't werk zetten... |
Citaat:
of anders Sandy toch! Naessens heeft wel echt nen helen oude vent ondertussen hé ;-) |
ps BigF denk eens ff mee
die sprekende klok 1000 oproepen per dag, pak dat t grootste deel toch tijdens kantooruren is, dat zal dan toch al rap tegen de 100 oproepen per uur zijn. als ge weet wat systemen en computerbeheerders kosten, kan dat toch al rap door een paar mensen gedaan worden hé, zeker nu we er toch wel meer en meer 'over', mogelijk kunnen we dat zelfs laten doen door oudere politieagenten die fysiek niet meer in staat zijn om nog de straat te doen. qua veiligheid zal dat ook nog eens een plus geven, die kunnen namelijk de bellers een beetje onopvallend uitvragen en al te louche bellers meteen laten opvolgen door hun nog wel actieve collega's (als die er nog zijn, t is nl goed mogelijk dat de politiebonden opkomen voor recht op telefoondienst voor alle agenten, maar soit, dit terzijde, we moeten niet op de mogelijke vakbondsfeiten vooruit lopen) maar soit, 100 oproepen per uur, je kan die bellers moeilijk heel lang een wachtmuziek of een paar doorloopmenu's geven voor je de tijd moet geven, dus ik denk voor de dag toch aan een vijftal personen (dan is er toch altijd éne vrij terwijl de anderen aan t kaarten zijn) en voor de nacht toch ook twee, al was het maar dat ze elkaar kunnen wakker houden dan. 24/24 en volcontinu ... mss kan Eduard dat eens omzetten naar voltijdse equivalenten, dan weten we waarover we spreken. soit, en daarna kunnen we dan beginnen aan mogelijke kostenbesparingen door merges met andere telefoondiensten ... denk gerust mee ... ik dacht in eerste instantie aan de zelfmoordlijn, al gaan de zelfmoordcijfers mss wel stijgen indien mensen op zo'n moeilijk momentje ook nog eens onverwacht een oudere politieman aan de lijn krijgen...dus alle ideeën zijn welkom... |
Dat Dennis Black Magic de sprekende klok overneemt: "Bij de derde hijg is het..."
|
Citaat:
Nie t iedereen heeft ee n radio gestuurde klok. |
Citaat:
;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be