![]() |
Sommige mensen zijn sociaal superieur. In alle stilte.
En dat komt zo per ongeluk eens uit.
Zoals met dit meisje. Schoof doet zijn pet af voor zoiets. Nogal wat anders dan roepers die "het sociale" claimen. Kan zoiets geprofessionaliseerd worden ? Ik vrees van niet. Iemand ? titel: "Hanne van K3 heeft leven van mijn zoon veranderd" link: http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...4-400212814eec Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zou graag verder doen met de Akabe-kindjes, maar bij K3 krijgt ze veel meer centen.
Tot zover haar inzet... |
Citaat:
Overigens, het sociaal beleid wordt bepaald door een regering, niet uitsluitend door één partij. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen lid van zulk een partij. De partij waar ik lid van ben, de nva, is uiterst bezorgd om de betaalbaarheid van gans onze sociale zekerheid. Dat is belangrijk is, en uiterst sociaal: vraag het maar eens aan de Grieken. Grieken met pensioen bijvoorbeeld. Zieke Grieken bijvoorbeeld. . |
Citaat:
|
Citaat:
Maar smijt me dat gerust in mijn gezicht, ik ben dat al gewoon hier. |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige nadeel aan invalide zijn is het invalide zijn. Maar inderdaad, ik schaam me niet rap, blijkt een bijzaak van het autisme te zijn. |
Citaat:
Dus maak je maar om hem niet meer druk. Zolang het in zijn kraam past is het goed....Anders ben jij de pineut. Ik reageer niet meer op zijn uitlatingen. Het heeft geen zin! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Xenophon , LOL :) |
Citaat:
|
Citaat:
En om bij de draad te blijven, begin aub met te zeggen of je voor dat ene meisje, je pet afdoet voor wat zij deed voor ze bekend was. . |
Citaat:
|
Deze regering neemt nochtans middelen af van zulke organisaties. het moet zijn dat ze voor deze regering minder waard zijn.
|
Citaat:
Dus minder voor mezelf, maar ook minder voor mijn heksie perfeksie. Pertang, ik zie mezelf nog altijd even graag. En mijn heksie perfeksie ziet mij ook nog even graag (achteruit gaan ?). . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be