![]() |
Belgische drone neergestort in Frankrijk
Bron
Detail tekst: Citaat:
Stel dat valt op uw huis, op uw hoofd, op uw auto, tussen uw spelende kinderen ... 8O |
Commercieel verkrijgbare quadcopters/multicopters/drones komen in velerlei formaten.
Van de 30 gram minidingetjes, tot de in totaal 8 kg zware stabiele cameraplatformen. Als het dak van mijn huis dat niet kan hebben, dan moet ik dringend eens een dakdekker aanspreken. Mijn auto, die ten slotte een bak blik is, is omnium verzekerd. En mijn hoofd. Tja, de bliksem kan ook inslaan. De wetgeving in België is ook zeer beperkend in het gebruik ervan. Hoofdmoot van de beperkingen. Niet hoger dan 30 meter. Altijd binnen zichtbereik (FPV MAG NIET), en binnen de 200m afstand. Respecteer de privacy van anderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een invasie! Een invasie, zeg ik u!
|
Citaat:
![]() ![]() :-D |
Citaat:
Het was dan ook niet zo'n typische drone met een rotor op elke hoek maar meer een miniatuur-vliegtuigje. Van zodra het ding zijn eigen leven ging leiden zijn er F16's achteraan gestuurd om het ding bij mogelijk gevaarlijke situaties uit de lucht te halen. Boven de grens met Frankrijk is die taak overgenomen door de Franse luchtmacht. |
Hier is em
![]() |
Een Vlaamse drone! Moet er bij de imperialistische fransozen geen protest worden aangetekend?
|
![]() |
Te huur: getrainde jachtvalk
(50€/uur + verplaatsingsonkosten) ![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be