Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Jan Becaus haalt uit naar The Sky Is The Limit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229463)

TV-verslaafde 4 maart 2016 09:23

Jan Becaus haalt uit naar The Sky Is The Limit

Citaat:

Met woorden die Jan Becaus tijdens Het Journaal op Eén nooit heeft durven uitspreken haalt de gewezen nieuwslezer in een column op de website doorbraak.be uit naar de personages in het VIER-programma The Sky Is The Limit. Met uitspraken als "geblaseerdheid, arrogantie, slechte smaak en kleinmenselijkheid", "Het verstand komt met de jaren, maar bij sommigen wel erg laat", "nieuwe rijken die hun privacy te grabbel willen gooien", " Geld verdienen kan hij dus als geen ander, maar voorts is hij volslagen onbeholpen" en " een weldenkend mens zou uit voorzorg nog liever zijn geld opstoken dan het op die manier te moeten uitgeven" maakt Jan Becaus zich niet meteen populair.
http://www.msn.com/nl-be/entertainme...=mailsignoutlc

Hehe, grappig....

Volledig artikel hier => http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/de...n-van-de-hemel

Dadeemelee 4 maart 2016 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8015393)

Het heeft weinig zin om daar naar uit te halen. Dat is een programma voor een bepaalde categorie van TV kijkers.
En ik moet toegeven als ik er toevallig al zappende op terechtkom dan blijf ik ook soms wel eens kijken. Het is een freakshow, alleen idioten en mediageilen laten zich voor zulke programma's filmen.

quercus 4 maart 2016 10:32

Als ik al naar TV kijk dan is het feitelijk alleen maar voor het journaal op Eén. Als (áls...) er een interessante film ergens vertoond wordt dan blijf ik er wel eens naar kijken. Al de overige rotzooi van shows, quiz-panels, stand-up pipo's enz. isniet aan mij besteed. Ik heb gewoon veel te lezen. Negentig procent van de TV-tijd is bedoeld op de (in weinig of niets geïnteresseerde massa) "bezig te houden"...

Wapper 4 maart 2016 11:38

Brood en Spelen van de 21e eeuw, debiele uitgave...

dalibor 4 maart 2016 12:04

Wat bezielt die man? TV-programma's die u ergeren niet opzetten, Jan. Zo simpel is het.

Stormram 4 maart 2016 13:34

Al heeft hij natuurlijk overschot van gelijk wat betreft het stuitende, wansmakelijke gedrag van een handvol pathologisch gestoorde narcisten, toch zou hij er goed aan doen om zichzelf eens grondig tegen het licht te houden ... Niet dat ik hem daartoe in staat acht, meneer de propagandahoer/NV-Arrivist/Senator.

Pericles 4 maart 2016 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8015575)
Wat bezielt die man? TV-programma's die u ergeren niet opzetten, Jan. Zo simpel is het.

Waarom?
Als hier iedereen hier moest zwijgen over datgene wat hem/haar ergert dan konden ze dit forum hier wel dicht doen.

Zipper 4 maart 2016 13:56

Da's gene kattepis, nietwaar :-)

De schoofzak 4 maart 2016 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 8015683)
Al heeft hij natuurlijk overschot van gelijk wat betreft het stuitende, wansmakelijke gedrag van een handvol pathologisch gestoorde narcisten, toch zou hij er goed aan doen om zichzelf eens grondig tegen het licht te houden ... Niet dat ik hem daartoe in staat acht, meneer de propagandahoer/NV-Arrivist/Senator.

Oei, is hem niet van jouw gezindte ?

Luister hé,
of hij nu gelijk heeft of niet, heeft zelfs niet veel belang.

Hij heeft een mening over een bepaald soort entertainment. En hij heeft de vrijheid om die uit te spreken.

En eerlijk gezegd: ik vind hem eigenlijk een klein beetje teveel bekakt. Er moet ook amusement zijn voor mensen met "weinig eisen". En die mensen zijn daarom niet minderwaardig.
Ieder zijn gedacht.

Enne .. 't is zelfs eens aangenaam als de ideeën daarover eens botsen.

.

Xenophon 4 maart 2016 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8015426)
Het heeft weinig zin om daar naar uit te halen. Dat is een programma voor een bepaalde categorie van TV kijkers.
En ik moet toegeven als ik er toevallig al zappende op terechtkom dan blijf ik ook soms wel eens kijken. Het is een freakshow, alleen idioten en mediageilen laten zich voor zulke programma's filmen.

Dat is de vooruitgang, vroeger ging men naar het circus en de freakshow, nu is dat alle dagen op TV.

Nu, die papzak van Kontrimo, ik zapte hem toevallig vorige week geloof ik, hij kwam de auto van zijn dochter verkopen in een of ander programma, een geit.

Hij moest er minstens 25.000€ voor hebben, 'want hij had er vele meer ingestoken'.

Dat moet je toch zot van glorie zijn, meer dan 25.000€ in een geit steken en dan nog verwachten dat iemand zoveel geld voor zo'n simpel autootje gaat betalen...

Pericles 4 maart 2016 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8015992)
Dat is de vooruitgang, vroeger ging men naar het circus en de freakshow, nu is dat alle dagen op TV.

Nu, die papzak van Kontrimo, ik zapte hem toevallig vorige week geloof ik, hij kwam de auto van zijn dochter verkopen in een of ander programma, een geit.

Hij moest er minstens 25.000€ voor hebben, 'want hij had er vele meer ingestoken'.

Dat moet je toch zot van glorie zijn, meer dan 25.000€ in een geit steken en dan nog verwachten dat iemand zoveel geld voor zo'n simpel autootje gaat betalen...

Bwa. Leopold II ging meermaals naar Parijs om te zien hoe een "acteur" zijn eigen scheten in brand stak.:-D
Blij als een kind keerde hij daarna naar zijn paleis terug

Hypochonder 4 maart 2016 18:17

Dat programma kan de vergelijking met brood en spelen uit de Romeinse tijd niet doorstaan. The sky is the limit is inderdaad belachelijke, pompeuze idioterie van het zevende knoopsgat. De dikzak voert inderdaad het klassement aan als het over platvloersheid, lompheid en boersheid gaat, die kerel is simpelweg een ongelikte beer. Ik heb ooit eens vijf minuten naar dat programma gekeken: nooit meer.

Jan Becaus is inderdaad misplaatst om vanuit zijn luie, dikbetaalde Senaatszetel dergelijke al dan niet terechte kritiek te spuien. Hij zou beter eerst ijveren voor afschaffing van de totaal nutteloze Senaat.

Pericles 4 maart 2016 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8016042)
Dat programma kan de vergelijking met brood en spelen uit de Romeinse tijd niet doorstaan. The sky is the limit is inderdaad belachelijke, pompeuze idioterie van het zevende knoopsgat. De dikzak voert inderdaad het klassement aan als het over platvloersheid, lompheid en boersheid gaat, die kerel is simpelweg een ongelikte beer. Ik heb ooit eens vijf minuten naar dat programma gekeken: nooit meer.

Jan Becaus is inderdaad misplaatst om vanuit zijn luie, dikbetaalde Senaatszetel dergelijke al dan niet terechte kritiek te spuien. Hij zou beter eerst ijveren voor afschaffing van de totaal nutteloze Senaat.

Het ergste is, en voor alle duidelijkheid ik volg het niet, maar die Filip Cracco die ken ik.
Ik kan daar verhalen over vertellen.

Pandareus 4 maart 2016 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8015992)

7 tot 9000 maximum, dat laatste als hij echt in orde is...

die kerel is onnozel

Pandareus 4 maart 2016 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8016042)

Ken jij één senator die zijn eigen nutteloosheid onder ogen wil zien ? Over alle partijen heen is dit gewoon een subsidiefabriek voor enkele vrienden van de partijen + wat electoraal gebuisden.

Libro 4 maart 2016 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8016067)
7 tot 9000 maximum, dat laatste als hij echt in orde is...

die kerel is onnozel

Euhhh: http://www.auto55.be/nieuws/26199-wa...00-moet-kosten

Xenophon 4 maart 2016 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8016005)
Bwa. Leopold II ging meermaals naar Parijs om te zien hoe een "acteur" zijn eigen scheten in brand stak.:-D
Blij als een kind keerde hij daarna naar zijn paleis terug

Is dat niet gevaarlijk?

Wapper 4 maart 2016 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8016097)
Is dat niet gevaarlijk?

Ge moogt gerust zijn, een vlamterugslag in de reet... :lol:
Ik vermoed dat dat Joseph Pujol was, aka "Le Pettomane", trad oa in de Moulin Rouge op.

Libro 4 maart 2016 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8016050)
Het ergste is, en voor alle duidelijkheid ik volg het niet, maar die Filip Cracco die ken ik.
Ik kan daar verhalen over vertellen.

"Tegen de sterren op" is er niets tegen?

quercus 4 maart 2016 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door terug even terug (Bericht 8015692)
Heel correct, mevrouw.

Ha? Is Pericles een vrouw?
Hallo Pericles, is dat zo?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be