![]() |
Kies de naam van de nieuwe Vlaamse Volkspartij
Wat vinden jullie de beste naam waarmee het nieuwe Vlaams Blok het meest de andere partijen het vuur aan de schenen legt?
*Nieuw* Nu mét peiling! |
Vlaams Front --- VF
Lijkt fonetisch en inhoudelijk het meest op het Vlaams Blok en klinkt heel strijdlustig - maar roept misschien wat oudere en bruinverbrande associaties op Vlaamse Liga --- VL Heeft ideale initialen voor een Vlaamse Partij maar klinkt een beetje saai en neutraal Vlaams Belang --- VB Heeft dezelfde initialen als het Vlaams Blok maar doet mij wat denken aan de kleurloze lijsten "Gemeentebelangen" Vlaamse VolksPartij --- VVP Een naam die ideaal is om de CVP, excuseer, CD&DVD-+RW een pee mee te stoven 8) Vlaams VrijheidsFront --- VVF Klinkt heel (te ? ) strijdlustig en heeft initialen die doen denken aan het WWF - goede associatie me dunkt Eigenlijk zou daar ook nog bij kunnen : Nieuwe Vlaamse Volkspartij --- NVV Met een knipoog naar de NVA - doet ook een beetje denken aan NV Vlaanderen - klinkt heel dynamisch maar is wel een hele mond vol |
NVV dynamisch? Bent u nu achterlijk ofzo? Doet denken aan VNV van de jaren '30.
VVF? Dan gaat het WWF terecht klagen ! Vlaemsche Liga? En de Liga van de Mensenrechten dan, en de Liga tegen kanker... Vlaemsch front? Zeg, de oorlog is voorbij, hè, of is het dat wat jullie stoort? Dan blijft er nog Vlaemsch belang. Dat is concurrentie voor het Belang van Limburg. :lol: |
VNP
Vlaams nationalistise partij |
Vlaams-Blok
Vlaams-Rechts |
Fd
|
vnv
|
Citaat:
|
Ik zou opteren voor Vlaamse Liga.
Zoals Filip Dewinter mijns inziens terecht al zei, komt het woord "partij" er best niet meer in voor wegens té archaïsch. Zowel VNP (zoals Axel Nort zei) als VVP hebben al bestaan en hebben samen in een kartel het Vlaams Blok gevormd. Vlaams Front klinkt niet zozeer té radicaal maar al evenzeer weinig vernieuwend, weinig fris. Vlaams Vrijheidsfront zou ik in elk geval wel als tweede keuze aannemen. Vlaams Belang vind ik eigenlijk een domme, weinig aansprekende naam die het imago van het Vlaams Blok compleet teniet doet en dat is nu ook weer niet wenselijk. Bijschaven: ja; laten verdwijnen: neen. |
Citaat:
![]() De affiche van de oude VNP vind ik in ieder geval toepasbaar!!!! |
VRF
En ik laat het aan uw verbeelding over waarvoor die R en F staan ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
[size=4][/size] |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb gekozen voor de Vlaamse VolksPartij, wel uit noodzaak omdat al die andere opties me niet bevielen. Vlaams Front, Belang of Liga klinken veel te zwak en mietig, het Vrijheidsfront is misschien toch iets te strijdlustig. Persoonlijk ben ik meer voorstander van de Vlaamse Nationalistische Partij. |
Ik zou voor NSDAP opteren, kwestie van eindelijk jullie ware aard te tonen. Men kan de D altijd vervangen door een V...
|
*KNIP*
*Wegens klacht over persoonlijke aanval vanwege de geviseerde Peter Johan |
Ik heb daar geen enkel probleem mee :)
Kon je trouwens niks beter verzinnen? ;) |
Citaat:
|
Geef gewoon toe dat mijn opmerking recht in de roos was en dat je niks beter KON verzinnen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be