![]() |
Belgische politie waarschuwt voor kinderfoto's op Facebook
Bron
Detail tekst: Citaat:
Dat is en blijft natuurlijk een eigen keuze doch ... Hoe verwijder ik mijn Facebook-account definitief? :-D |
Toen ik dat krantenartikel las, maakte ik me de bedenking dat het nogal vaag is.
Wat kunnen ze nu doen met een kinderfoto, vb. manneke of meisje van 8 jaar dat in een speeltuin bezig is. Eender wie met een fototoestel van een beetje centen, kan zo in elke speeltuin 1000 foto's trekken per uur. En eender wie kan namen gaan traceren op facebook, telefoonboek, uitslag van kindersportwedstrijdje of eender wat. Tot en met de kleine van Sven Nys. Tot en met de kleinen van Phphphillepette den taaie de Laeken. Et alors ? . |
Misschien hebben ze bij de politie te veel tijd.
Plus dat zeveren over Facebook en aanverwanten veiliger is dan naar gewapende overvallers zoeken. |
De politie die ouders opvoedingsadvies gaat geven. Nieuw masturbatiemateriaal voor Jan de-moffen-hadden-hun-redenen Jambon.
|
Citaat:
|
Het klootjesvolk post graag foto's van hun lelijke en domme kinderen op Facebook. Dan kunnen hun klootjesvriendjes goed worden van jaloezie omdat die klootjeskinekens mooiere kleren dragen dan die van hen.
|
Citaat:
De meesten van die kinderen zijn waarschijnlijk zulke afstotelijke snotfabrieken dat zelfs pedo's er niets van moeten weten. DAT zou pas echt een drama zijn voor ziekelijk narcistisch moeke en vake. :lol: |
Citaat:
Geen smoelenboekfan? |
Citaat:
Nee toch? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom zouden die pedofielen wel foto's van facebook, maar niet van duizenden andere bronnen nemen ? En waarom doen andere perverten niet hetzelfde, maar dan met vb. gezichten van volwassenen, zoals de Schoof ? (vb. de Schoof als oude snoeper, met een jong poezeke ... ?) Pas op hé, ik wil best wel voorzichtig zijn enz. enz., maar als ze met zo van die raad komen, dan weet ik daar graag het fijne van. Want daar wordt enorm veel over gezeverd in termen van de strafste achtervolgingswaanzin en hallucinerende idioten. . |
Citaat:
Of voetbalploegskes die teamfoto's van hun minderjarige ploegen op hun sites zetten Samengevat: pakt er iemand ergens om eender welke reden een foto van uwe kleine: ram hem ineen want voor ge het weet photoshoppen ze die zijne kop op een naakt lijfke |
Wel een goede tip om het pedofielen niet te makkelijk te maken: plak de naam van uw kind niet op uw auto
Maar dat is nog niet op het nieuws geweest |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
U doet uw nick alle eer aan... https://www.klasse.be/archief/pers-aan-de-schoolpoort/ Citaat:
Zie ook: https://www.jeugdwerkregels.be/regel/portretrecht Citaat:
|
Wapper, begrijp je het verschil tussen
"teken een overeenkomst dat ze de klasfoto's niet aan een reclamebureau mogen verkopen" (portretrecht) en "zet om geen enkele reden foto's van kinderen online want pedofielen gaan die hun koppen op blote lijven plakken en er zich op aftrekken" (compleet doorgeslagen paranoïa) ? |
Citaat:
|
Citaat:
Het moet zijn: "teken een overeenkomst dat foto's van uw kind mogen gepubliceerd worden op de website van de school" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be