![]() |
Cordon sanitair doorbreken? Hier de oplossing.
In 2014 waren er net geen 250.000 VB kiezers in Vlaanderen. (en misschien nog meer mensen met sympathie maar door het cordon sanitair hun heil zochten bij de N-VA)
Wat als we nu ergens in Vlaams dorpje/gemeente samen troepen, daar een VB'er tot burgemeester maken? Daar kunnen we tonen dat VB'ers ook gewoon maar mensen zijn. Het wordt een veilige Vlaamse gemeente, propere straten, zonder jihadisten, we houden vast aan onze tradities (bv. kerstmarkt ipv wintermarkt, sinterklaas met kruis en roetzwarte pieten) en er heerst nog een gezonde christelijke moraal. De andere gemeenten en steden zullen blij zijn dat ze van die vuile nazi's verlost zijn, en VB'ers die het beu zijn gediscrimineerd en ontmenselijkt te worden kunnen op deze manier hun waardigheid herwinnen. Het cordon kan enkel op de manier gebroken worden! |
Ik vind je idee zo briljant dat je het aan het partijbestuur moet gaan voorleggen. Verwacht je maar aan de opmerking : "waarom hebben wij daar zelf nooit aan gedacht"
Wat denk je van Bokrijk ? |
Citaat:
Maak ik als ongelovige een kans daar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een volstrekte meerderheid behalen zit er voor het VB niet in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rijstepap met gouden lepeltjes staat klaar? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een klein gedeelte van het boek. |
Citaat:
Een vlaams blok versie van de zwartekousen uit holland. |
Citaat:
|
Mocht dit zo'n briljant plan zijn dan zou dit toch al lang uitgevoerd zijn. Het cordon en al wie dit steunt is gewoon een grote schandvlek op dit land.
|
Een cordon sanitaire (schutkring) is en blijft de bedoeling een persoon of groep buitenspel te zetten waarbij men een ongewenste of gevaarlijke situatie probeert te isoleren door er een beschermende kring rond te leggen . Volgens sommigen is deze tactiek niet democratisch.
Lijkt mij verre van democratisch. Mensen gewoon buitenspel zetten. Beter 'schutkring' leggen rond de vluchtelingen want dat is een uiterst gevaarlijke situatie dan een bepaalde partij waar men het wel met gedaan heeft al jaar en dag. :-D |
Citaat:
Haast je, want straks is hij weg naar de eucharistieviering. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be