![]() |
Regering radeloos op zoek naar geld
Wie verkeersboete niet meteen betaalt, is auto kwijt
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160307_0...-is-auto-kwijt Welke gepensioneerden worden binnenkort overgeslagen : de dikke pensioenen of de magere? Dit gaat niet goed aflopen! |
Citaat:
Het gaat om openstaande boetes ! Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of weten ze het maar al te goed en zijn ze nu in aller ijl de zwarte Piet aan het doorspelen??? |
Citaat:
|
Citaat:
De (accijns-belasting) verhoging ligt op tafel.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt mij best een 'leuk' kostenplaatje dat er eigenlijk totaal niet had moeten zijn. 8O |
Citaat:
En verder ook nog: Als je het niet kan betalen, rijdt dan volgens het regelement he. Schooiers moeten niet te snel rijden... |
Citaat:
Enkel zelfstandigen, die de onkosten voor hun wagen kunnen en mogen inbrengen in hun minimale belastingaangiften ? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat houdt ze bezig en ze worden misschien terug gezond. Ondertussen verzinnen ze geen andere onzin. |
Citaat:
Klagen ze dat telefoon , internet + kabel afgesloten zijn , tja , als je niet op tijd betaalt !! Vinden zich een sportieve rijder , zelf de snelheid bepalen !! Ook de rest van de verkeersregels aan hun botten vegen !! Omnipas voor de lijn , maar zelf liever met de auto rijden , want .... een hele luxe , want de bus dit , de bus dat !! Elke maand verkeersboetes !! Meerijden met iemand ?? Op voorwaarde dat .... die chauffeur ook schijt heeft aan de regels !! Anders , zelf rijden wel , of desnoods maar thuisblijven !! |
Citaat:
Maar serieus, ik heb geen medelijden met mensen die 4 kansen laten liggen. Draag de gevolgen voor wat je gedaan hebt he. Ik druk het soms nogal ongelukkig uit, maar punt is dat je normaalgezien een boete altijd moet kunnen vereffenen he. Als je zoveel geld niet hebt, kan je je de luxe om te snel te rijden niet veroorloven. En de flikken moeten ook een deftig wapen hebben om te kunnen innen he. Als ge zegt da ge ni kunt betalen en ge moogt doorrijden heeft het geen zin. Als de flik kan zeggen: "geen probleem, dan nemen we uw wage wel als betaling", dan zullen ze wel kunnen betalen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be