Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   40 dagen en 40 nachten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229607)

Peche 8 maart 2016 11:31

40 dagen en 40 nachten

Hoewel het nog lang niet de periode is, ga ik VANAF MORGEN vasten.
Welgeteld 40 dagen en 40 nachten. Dat wil dus zeggen 24/7 vasten.
Dat houdt in geen drank en drugs, wel seks maar elegante seks waar de vrouw als uw tempel centraal staat. Sereniteit dus geen negatieve gedachten.
En niet roken. Ik mag eten zolang het maar gezonde kost is en van drank alleen maar water.
Loopt maar al op eieren. Ik kom een dagelijkse post doen, en hopelijk houd ik het vol.

Marie van de koster 8 maart 2016 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8020293)
Dat houdt in geen drank en drugs, wel seks maar elegante seks waar de vrouw als uw tempel centraal staat. Sereniteit dus geen negatieve gedachten.
En niet roken. Ik mag eten zolang het maar gezonde kost is en van drank alleen maar water.
Loopt maar al op eieren. Ik kom een dagelijkse post doen, en hopelijk houd ik het vol.

Nog lang niet de periode? Maar Peche! Halfvasten is al voorbij!

Libro 8 maart 2016 11:41

Veel succes!

Peche 8 maart 2016 11:41

beter laat dan nooit Marie.
Ik zie er wel hard tegen op, maar ik ben het mezelf verplicht.
Als ik elken dag paar pagina's daarover schrijf heb ik ook een boek :lol:

Ik denk dat die vasten de dramaqueen in mij wel zal ontwaken. I need her.

Peche 8 maart 2016 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8020306)
Veel succes!

Thanks, need it.
Het zwaarste zal mijn ochtendkoffie zijn. Maar nog zwaarder dat ik alles tegelijk aanpak. Ik ving het altijd op met iets anders, nu is er niets dat mag.

Stormram 8 maart 2016 12:33

Na de eerste dag of 4 loopt dat als een trein en zal het lijken alsof je altijd al zo had geleefd.

Het moeilijkste zijn de suikercravings na een week of twee ==> fruit

En veel neuken, hé. Dat helpt alvast bij de mentale ontwenning, maar zorgt dan wel weer voor trek in voedsel/sigaretten. Zodanig lang en veel neuken dat je er zelfs de energie niet meer voor hebt om naar de keuken te stappen :lol:

Hopelijk doe je dat niet om af te slanken ... Want dan leef je beter gewoon normaal en ga je elke dag een uur of langer stevig stappen (of sporten).

Houd uw manieren tegen uw vrouw en ga het niet als excuus gebruiken voor van alles en nog wat. Dat is immers wat vrouwen al 24/7/365 doen en zijn daar inmiddels al experten in. Wees onwrikbaar en toon die trut waartoe je in staat bent.

Xenophon 8 maart 2016 12:49

Citaat:

Zoals Boeleke Jezus het u voordeed.

Laat ons weten welke visioenen je krijgt vanuit uw onbewuste.

bembem 8 maart 2016 13:15

Citaat:

amai Peche .. je hebt moed .. LOL

bembem 8 maart 2016 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8020314)
Thanks, need it.
Het zwaarste zal mijn ochtendkoffie zijn. Maar nog zwaarder dat ik alles tegelijk aanpak. Ik ving het altijd op met iets anders, nu is er niets dat mag.

Peche koffie is niet ongezond ... alles met mate zou ik zeggen .. XD!

bembem 8 maart 2016 13:19

zo ineens cold turkey gaan, weet eigenlijk niet of dat zo aan te raden is, lol, je gaat afzien ........

bembem 8 maart 2016 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 8020354)
Na de eerste dag of 4 loopt dat als een trein en zal het lijken alsof je altijd al zo had geleefd.

Het moeilijkste zijn de suikercravings na een week of twee ==> fruit

En veel neuken, hé. Dat helpt alvast bij de mentale ontwenning, maar zorgt dan wel weer voor trek in voedsel/sigaretten. Zodanig lang en veel neuken dat je er zelfs de energie niet meer voor hebt om naar de keuken te stappen :lol:

Hopelijk doe je dat niet om af te slanken ... Want dan leef je beter gewoon normaal en ga je elke dag een uur of langer stevig stappen (of sporten).

Houd uw manieren tegen uw vrouw en ga het niet als excuus gebruiken voor van alles en nog wat. Dat is immers wat vrouwen al 24/7/365 doen en zijn daar inmiddels al experten in. Wees onwrikbaar en toon die trut waartoe je in staat bent.

ok

Anna List 8 maart 2016 13:38

Citaat:

eitje,

doe ik al jaren.

alleen die koffie, dat zal je een serieuze uitdaging blijken.

Peche 8 maart 2016 14:22

Dbbl

Peche 8 maart 2016 14:22

Help. Ik ga dood gaan. Ging me een voorraad aanslaan maar in alles is suiker aanwezig. Is er suikerloze melk en chocolade?
Vandaag moet ik alles in huis hebben voor morgenvroeg.
Help !!!

bembem 8 maart 2016 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8020461)
Help. Ik ga dood gaan. Ging me een voorraad aanslaan maar in alles is suiker aanwezig. Is er suikerloze melk en chocolade?
Help !!!

rustig rustig ..
waarom in extremen vallen? van alles een beetje zou ik zeggen (althans om te beginnen) teehee!

bembem 8 maart 2016 15:04

Peche ik hoop dat je met 'gezonde voeding' geen vis bedoelt want -> ai ai de pesticiden, antibiotica & andere shit (ook in wilde zalm en andere zogezegde gezonde vis, ze sjoemelen overal tegenwoordig)

Peche 8 maart 2016 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8020501)
Peche ik hoop dat je met 'gezonde voeding' geen vis bedoelt want -> ai ai de pesticiden, antibiotica & andere shit (ook in wilde zalm en andere zogezegde gezonde vis, ze sjoemelen overal tegenwoordig)

Veel water bedoel ik daarmee :)
En verteerbaar voedsel, geen mcdo enzo :)

SDX 8 maart 2016 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8020427)
eitje,

doe ik al jaren.

X2.

Zelfs koffie heb ik nooit gedronken. Lust ik niet.

Al de rest is toch gewoon normaal.

SDX 8 maart 2016 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8020461)
Help !!!

Waarvoor hebt ge melk en chocolade nodig?

Zonder ga je niet van dood hoor.

Peche 8 maart 2016 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8020427)
eitje,

doe ik al jaren.

Ik heb eens een ochtend geen koffie in huis gehad, koppijn dat ik had, en futloosheid.
De sigaret is de grootste uitdaging. Ik ben al serieus geminderd, maar die is het moeilijkste. Samen met dat ander.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be