![]() |
Belet: “Merkel gedroomde schietschijf voor N-VA, maar is enige die nek uitsteekt”
Bron
Detail tekst: Citaat:
Zoals ik in een ander draadje al wist te schrijven, die andere landen Turkije, Griekenland andere die spelen het echt enorm 'slim' Langs alle kanten steekt men ze geld toe de EU zelf gaat er onderdoor. Misschien zie ik dat weer verkeerd maar I doubt it. :roll: |
Hoeveel "vluchtelingen" gaat Merkel (en bij uitbreiding Belet) zelf persoonlijk opnemen ??? Want hoe moet ik anders verstaan dat ze "haar nek uitsteekt" ??
Langs een andere kant, verdedigt Belet hier enkel zijn baas in het EP. |
Citaat:
Weg met dat mensch. Er zijn toch mensen in Duitsland die niet echt fan zijn van Merkel en dat ook proberen duidelijk te maken met een 'vlaggetje' met een vrij duidelijk overkomende tekst. ![]() |
Er is maar één vraag: wanneer zijn de volgende verkiezingen in Duitsland ?
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ivo BELET, dat noem ik pas een wandelend pak dikke tsjeven-arrogantie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Hessen bleibt die CDU mit landesweit 28,2 Prozent stärkste Partei, knapp vor der SPD mit 28,0 Prozent. Drittstärkste Kraft im Land wird die AfD mit 13,2 Prozent. Die Grünen kommen auf 11,6 Prozent. Dat zijn percentages waar de meeste partijen in Belgie alleen maar van kunnen dromen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ich bin ein Berliner ! . |
Citaat:
wie valt daar nou niet voor :oops: ?? |
Citaat:
Elke keer ik ze op TV zie, denk ik aan de avonturen van Jommeke: zelfde kapsel, zelfde (gespeelde) naïviteit. Hier zelfs in onvervalste Jommeke's outfit: https://www.instagram.com/p/MXnvOYm37t/ :roll: |
Citaat:
Gelieve Jef Nys niet te beledigen , aub !! :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be