Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   141.000 asielzoekers bereiken Europa in twee maanden tijd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229613)

Universalia 8 maart 2016 15:30

141.000 asielzoekers bereiken Europa in twee maanden tijd

Bron

Detail tekst:

Citaat:

Tussen 1 januari en begin maart zijn in totaal 141.000 asielzoekers aangekomen in Europa. Het gaat om een verzevenvoudiging in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar, zo blijkt dinsdag uit cijfers van de Internationale Organisatie voor Migratie (IOM).
Ik hoop dat u allemaal kan rekenen?

Zelfs met mijn dyscalculie kom ik uit op een véél te groot aantal aanschuivers aan de deuren van de EU. (840.000 en de rest :roll: )

Wanneer stopt dat eigenlijk? Nooit blijkbaar of ... 8O

Anitta 8 maart 2016 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8020536)
Bron

Detail tekst:

Ik hoop dat u allemaal kan rekenen?

Zelfs met mijn dyscalculie kom ik uit op een véél te groot aantal aanschuivers aan de deuren van de EU. (840.000 en de rest :roll: )

Wanneer stopt dat eigenlijk? Nooit blijkbaar of ... 8O

en het is nog winter nu,wat gaat dat geven binnen enkele maanden.
theofiel asiel zal zijn kitten moeten smeren.

Universalia 8 maart 2016 18:23

Mijn visje in het forumwater gesmeten zijnde is mislukt, want er blijken enorm veel fans van de komst van asielzoekers naar de EU te zijn hier me dunkt. Of begrijpen ze echt niet dat het de EU zal kapotmaken? 8O

dpg 8 maart 2016 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8020692)
Mijn visje in het forumwater gesmeten zijnde is mislukt, want er blijken enorm veel fans van de komst van asielzoekers naar de EU te zijn hier me dunkt. Of begrijpen ze echt niet dat het de EU zal kapotmaken? 8O

Ge gaat u in elk geval niet eenzaam voelen met de extra bevolking erbij.

Universalia 9 maart 2016 06:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8020701)
Ge gaat u in elk geval niet eenzaam voelen met de extra bevolking erbij.

Ik voelde mij niet eenzaam voor die ons land zijn beginnen overstromen. :-D

Hypochonder 9 maart 2016 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8020692)

Dit was al veel langer geweten, al van in januari sneuvelt het ene record na het andere. Turkije heeft nu enkele beloftes gedaan in ruil voor een paar miljard maar daar komt niks van in huis.

Sinds gisteren zou de balkanroute hermetisch afgesloten zijn. We mogen de Oost Europese staten dankbaar zijn dat zij het vuile werk willen doen want onze West Europese leiders zijn zachtgekookte eitjes.

Universalia 9 maart 2016 10:04

Misschien wil België nog in dit boek geraken, een totaal nieuwe rubriek in het boek: Land dat het meeste aantal (zogezegde) oorlogsvluchtelingen heeft opgenomen. :roll:

Editie 2016 dan wel :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be