![]() |
Wat als: (1) Ik ga zelfmoord plegen
Wat doe je als een forumgebruiker plots zou aankondigen dat die zelfmoord gaat plegen?
Ga je verschillend reageren naargelang je ervaring met de gebruiker? Voor alle duidelijkheid: het is puur hypothetisch, pech voor de haters. |
Niet op reageren. Iemand die zijn zelfmoord hier aankondigt heeft er alleen de bedoeling mee je in de maling te nemen.
|
Ik weet dat nog zo niet.
Mensen in dergelijke situatie leven veelal al afgezonderd, en een forum of sociale media kunnen plaatsen zijn waar deze nog wel communiceert. |
Ik heb dat al geprobeerd, ik moet u zeker niet vertellen dat dat ook niet lukte.
|
hangt er vanaf :cheer: of :-(
|
hangt er vanaf wie het is. Sommigen zou ik helpen en aanmoedigen, anderen proberen tegen te houden :lol:
|
Ik zou hem/haar alsnog het nummer 1813 doorspelen.
1813 Was er geen regel dat iemand die continue over zelfmoord bezig is het eigenlijk nooit zal doen? 8O |
Ik ga er geen drol aan doen.
In geval 1 ga ik de drol niet voeren. In geval 2 gaat mijn stilte de wereld 1 6,5 miljardstje verbeteren |
Citaat:
|
heb mij al eens bezorgd geweten over een andere forummer, dan toch via via iemand uit zijn/haar omgeving contact laten opnemen.
niks doen is zo weinig he, als er dan toch iets gebeurt, dan zit jij ermee ... |
Citaat:
http://www.worldometers.info/nl/ |
Gelijk wie het is: aanmoedigen.
Is het een linkse: hoera en de wereld zal beter zijn zonder dit figuur. Is het een rechtse: jammer maar de wereld zal beter zijn zonder dit figuur. |
Ik betreur enkele reacties.
Zoveel mensen gaan over tot een wanhoopsdaad. Iedereen kent wel iemand, he? Waarom doen ze dat dan? Wat maakt hen zo blind voor de weg uit? |
Citaat:
|
Citaat:
On topic: een brave sul als ik begint erop in te praten of geeft toch tenminste het nummer van de zelfmoordlijn. |
Citaat:
Als het er echt niet meer toe doet, why stay than? Niet iedereen heeft liefde rond zich heen en als daar problemen bij komen kijken, ... |
Citaat:
Het plezier ik heb in het leven. Dat anderen dat niet hebben is niet mijn probleem. En dat ik de planeet verziek voor de komende generaties , dat kan aan mijn anus oxideren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be