![]() |
Gelekte congrestekst: laat CD&V de V vallen?
Het was al langer geweten maar nu gaan ze het dus officieel maken...
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ge...al-675821.html Ik denk dat de CD&V hier al op voorhand aangeeft dat de volgende regering één zonder NVA zal zijn. |
"De partij pleit ook voor een verlaging van de vennootschapsbelasting. Die maatregel werd recent voorgesteld door financiënminister Johan Van Overtveldt van de N-VA. CD&V verzet zich er tegen in deze regering, omdat het niet in het regeerakkoord staat en budgettair onhaalbaar zou zijn."
Wat :D? |
Citaat:
als ze met die teksten naar een congres trekken, dan voorspel ik serieuze clashes binnen de CD&V ... en zie ik, als ze hier geen correctie kunnen aanbrengen, een paar prominenten van die Vlaamse vleugel stoppen of eruit trekken eigenlijk. |
Citaat:
|
Zo af en toe komen er toch gunstige berichten uit de politieke wereld.
Hoe vlugger de tsjeverij uit mekaar valt in een rechtse vleugel, een linkse vleugel en een centrum-rechtse-Vlaamse vleugel, hoe beter. . |
Geen sprake over de speculanten van Arco in de tekst?
Straf, want voor die foliekes is deze legislatuur ook geen geld. :-) Die kiezers hebben ze dus ook al afgeschreven. |
We zouden het beter noemen: de CD&V laat haar schijnheilig Vlaams gezind masker vallen...
Ze geven dus nu openlijk toe dat ze niets meer of minder zijn dan regelrechte anti-vlaamse collabo's, een voetdweil van de grote francofonie... |
vals
verraad verrot verarming verbrassen verbrod verfransen vergallen vergif vakbond verspilling verval vervloekt verwaand verwaarlozing vloek vluchtelingen vooroverbuigen vriendjespolitiek vuilnis |
Die V is er al lang afgevallen. In die mate zelfs dat ze er eigenlijk nooit geweest is. Anno 2016 zou die partij beter gewoon "ampersand" genoemd worden, want die C en D staan er ook maar voor spek en bonen bij.
|
Die V in CD&V is altijd, naast de C en de D, hun grootste leugen geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Corps Diplomatique.
|
http://www.demorgen.be/politiek/cd-v...gres-bca9f697/
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een nonsens. CD&V (voorheen CVP) heeft de Belgische staat sedert vier decennia ontmanteld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be