Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat als: (2) Ben jij die trol!? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229669)

The Paulus Experience 10 maart 2016 00:09

Wat als: (2) Ben jij die trol!?

Stel je voor dat er iemand, ergens in de cyberwereld, jou voortdurend zit te pesten. Je post niet onder je eigen naam en de pester ook niet.
Op een dag heb je een van je beste vriend(inn)en uitgenodigd voor een gezellige bbq om de mooiste zomerdag van het jaar te vieren.
Je ziet het al komen; plots vertelt die een verhaal over een 'loser' op een forum "x".
Die 'loser' blijkt jij te zijn.
De pester of trol blijkt hij/zij te zijn.
Wat doe je?

The Paulus Experience 10 maart 2016 00:16

Ik denk dat ik gewoon niets zou zeggen en die eens de schrik van zijn leven zou bezorgen met een pb'tje met zijn echte naam en adres in, samen met de belofte langs te komen.
Daarna toch even IRL checken of we nog vrienden kunnen zijn.

Universalia 10 maart 2016 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8022200)
Ik denk dat ik gewoon niets zou zeggen en die eens de schrik van zijn leven zou bezorgen met een pb'tje met zijn echte naam en adres in, samen met de belofte langs te komen.
Daarna toch even IRL checken of we nog vrienden kunnen zijn.

Ik denk niet dat die vriendschap overeind zal blijven. :rofl:

Omgaan met lastige mensen eens doorlezen misschien

Hoomer 10 maart 2016 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8022191)
Stel je voor dat er iemand, ergens in de cyberwereld, jou voortdurend zit te pesten. Je post niet onder je eigen naam en de pester ook niet.
Op een dag heb je een van je beste vriend(inn)en uitgenodigd voor een gezellige bbq om de mooiste zomerdag van het jaar te vieren.
Je ziet het al komen; plots vertelt die een verhaal over een 'loser' op een forum "x".
Wat doe je?

Ik zou er eens smakelijk om lachen en verder verzwijgen, maar met de wetenschap wie wie is en de zwakheden kennende zou ik van gepeste in de pester veranderen, alhoewel gepest worden op een forum? Ik voel me niet echt verbonden met onzen Hoomer, ik bedoel ik kan morgen den Hoomer laten vallen en bv? Bart Simpson of zoiets aanmaken zonder spijt van het verlies van Hoomer. ;-)

bembem 10 maart 2016 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8022328)
Ik zou er eens smakelijk om lachen en verder verzwijgen, maar met de wetenschap wie wie is en de zwakheden kennende zou ik van gepeste in de pester veranderen, alhoewel gepest worden op een forum? Ik voel me niet echt verbonden met onzen Hoomer, ik bedoel ik kan morgen den Hoomer laten vallen en bv? Bart Simpson of zoiets aanmaken zonder spijt van het verlies van Hoomer. ;-)

lol, voor een keer dat ik je volg .. zoiets zou ik ook doen maar dan in de vorm van een telepathie/waarzegger topic enige tijd nadien, kwestie van het niet al te ovbious te maken LOL

Anna List 10 maart 2016 14:40

in elk geval nooit iets van zeggen ! :-)

lachen en genieten!

Stingray 10 maart 2016 15:57

Te zien aan de draad over permabans, zijn er een aantal onverwachte trollen opgedoken.

Het minste wat je kan zeggen is dat de zaak hier serieus aan het stinken is gegaan.

non-conformist 10 maart 2016 16:02

De draad is gesloten. Je moet niet slim zijn om te zien hoe de vork in de steel zit.

Anna List 10 maart 2016 16:03

dju toch, ik wou dat ik er iets van snapte, ik lijk wel de enige die niet doorziet wie wie is :(

Hypochonder 10 maart 2016 16:05

Ik zou die trol gewoon iets lappen dat hij niet weet van wie het is en dat hij nooit meer vergeet.

Stingray 10 maart 2016 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 8022792)
De draad is gesloten. Je moet niet slim zijn om te zien hoe de vork in de steel zit.

Heb het ook gezien en nu is ie terug open...valt niet op zeg. Ik zal er maar niet in posten want dan heb ik weer wat strafpunten vast.

non-conformist 10 maart 2016 16:27

Tja, zelfs mijn laatste post heeft ie gewist.

Stingray 10 maart 2016 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 8022820)

Heb iets gezien over een moraliteitsonderzoek. Was het dat ?

non-conformist 10 maart 2016 16:38

yep. Enfin. Ik heb genoeg gezien. Bye.

Xenophon 10 maart 2016 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8022794)
dju toch, ik wou dat ik er iets van snapte, ik lijk wel de enige die niet doorziet wie wie is :(

We zijn met 2.

Johan Daelemans 10 maart 2016 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8022725)
in elk geval nooit iets van zeggen ! :-)

lachen en genieten!

Knuppel 10 maart 2016 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8022191)
Wat doe je?

Zeker te vriend houden, die vriend(in) zou ik zeggen.
Zolang hij/zij niet weet wat jij weet is daar lol aan te beleven.

Knuppel 10 maart 2016 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 8022826)
yep. Enfin. Ik heb genoeg gezien. Bye.

Je méént het?

Knuppel 10 maart 2016 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stingray (Bericht 8022823)
Heb iets gezien over een moraliteitsonderzoek. Was het dat ?

Neen.

Knuppel 10 maart 2016 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 8022820)

De mijne ook. En die was nochtans ontopic én grappig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be