Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Moslim Terrorisme (https://forum.politics.be/showthread.php?t=22967)

PieterP 28 oktober 2004 17:38

Moslim Terrorisme

citaat GVA dd 28/10/2004.

De voorbije dagen organiseerde de Belgische senaat een colloquim over moslimterrorisme. De toespraak van Alain Chouet, voormalig hoofd van de Franse inlichtingedienst viel op.
Hij schetst de huidige derde golf van moslimterrorisme.
einde citaat

Per toeval las ik dit artikel vandaag. Via internet kon ik dit artikel bij GVA niet oproepen. Zij kiezen hier blijkbaar andere prioriteiten.
Ik onthoud dat Saoudie ArabIë meer dan 11 miljoen euro per jaar besteedt aan de bouw van moskeën en koranscholen in het buitenland. Ik heb dat zelf kunnen vaststellen bij mijn herhaalde bezoeken aan Turkije.
Ik heb hierover getuigd op dit forum.

Ik herinner mij de titel alsook de conclusie van dit artikel: " Het ergste moet nog komen ".

Ik adviseer iedereen de lectuur van dit artikel.
Ik adviseer dat onze staatsveiligheid nog meer de koranscholen en de buitenlandse immans observeert, want blijkbaar gaan de terroristen schuil onder uiterlijk zeer beschaafde vormen inclusief de distributie van financiële middelen. Volgens Scortland Yard zijn er zo 4.000 moslimorganisaties die door een netwerk van 50 islmabanken per jaar 3 miljone pond aan " aalmoezen " geven. Het gebrip " almoes " is een kernbegriip in de islam en betkent gewoon geld.

Prof Vermeulen: Het is een fout dat we in 1975 de Islam erkend hebben als officiële godsdienst, en dit dan nog op aandringen van onze toenmalige Boudewijn... Een verklaring die kan tellen.

Dit is een strategische flater. Men dacht en Paula DHondt dacht en drooomde over mogelijke integratie, recuperatie enz. Een strategische flater van formaat.

Wat te doen: de Belgische wetten doen toepassen voor de islamieten, onverkort, zonder pamperen. In alles, onderwijs, overheidsdienst, hooddoeken, diploma's, werk enz.
Herzien van zogenaamde pamperwetten.
Alle Belgen, in Vlaanderen dienen Nederlands te kennen en zij die Belg willen worden moeten getrouwheid zweren aan onze belgische wetten etc.
Immans moeten Belgen zijn, anders geen centen.
Immans moeten aan dezelfde citeria voldoen als Belgische godsdientleraars: een aggregaat of een GPP diploma.
Herzien van Snel Belg wet
Stop met schijnhuwelijken, want potentieel risico om een fundamentalist-terrorist als nieuwe Bleg binnen te krijgen cfr Dossier Lokeren.

Ik zie nu in hoelang wij gepamperd hebben. Doch hierover spreken was vroeger taboe, want praat Vlaams Blok.

Dit is een aangelegenheid die het Vlaams Blok overstijgt.

Kan iemand dit artikel van GVA of de volledige getuigenis op het net zetten, ter informatie van iedereen ter completering van onze informatie? En dit keer, wanneer de Senaat dan blijkbaar toch nog iets goed doet. Men wil de Senaat afschaffen. Mij niet gelaten. Toc heeft men hier iets gerealiseerd, maar blijkbaar zonder voldoende weerklank.

CutTheCrap 28 oktober 2004 17:48

De enige manier om het moslimterrorisme te stoppen is het ganse islam gedoe buiten de wet stellen. Aangezien moslims nog niet verder geraakt zijn in hun ontwikkeling dan de strikte interpretatie van de koran, is iedereen die zich moslim noemt verplicht om gewapenderhand zijn geloof te verspreiden en de ongelovigen de doden.
Er is in onze westerse wereld geen plaats voor de islam en moslims want die zijn in hun wereldbeeld een half millenium achter.
Het wordt stilaan tijd dat de multikuls gaan beseffen dat zolang er geen periode van verlichting in de islamwereld geweest is, we deze groep moeten weren.

DrFrege 28 oktober 2004 17:49

Dit is inderdaad een zaak die het Vlaams Blok overstijgt; maar ondertussen is die partij wel de enige die serieus reageert, vanuit de oppositie dan.

Ik vind het crimineel van het huidige politieke establishment, dat ze weigert rond de tafel te gaan zitten met het VB, om tot een consensus te komen die geen rekening houdt met het hypocriete en machtsgeile politiek-correcte denken...

Peace 28 oktober 2004 17:56

Ik waarschuw er elke dag opnieuw voor dat de iskam in het westen voor een nooit geziene catastrofe gaan zorgen.

Wij hebben geen enkele keuze om het aandeel moslims in het westen zeer aanzienlijk tegaan afbouwen. Wij kunnen natuurlijk ook wachten tot het te laat is en dan zal de nachtmerrie pas beginnen.

Ik hoop maar een ding en dat is dat wij de politici die ons dat hebben aangedaan dan levend mogen villen.

lyot 28 oktober 2004 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Ik waarschuw er elke dag opnieuw voor dat de iskam in het westen voor een nooit geziene catastrofe gaan zorgen.

Wij hebben geen enkele keuze om het aandeel moslims in het westen zeer aanzienlijk tegaan afbouwen. Wij kunnen natuurlijk ook wachten tot het te laat is en dan zal de nachtmerrie pas beginnen.

Ik hoop maar een ding en dat is dat wij de politici die ons dat hebben aangedaan dan levend mogen villen.

als 't zover is hoop ik dat we jou als stormram mogen gebruiken Peace..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be