![]() |
3.000 euro opslag voor Van Overtveldt
Eén minister in de regering-Michel krijgt dit jaar opslag: financiënminister Johan Van Overtveldt. 3.000 euro komt erbij, zo staat het in de begroting van 2016. "Oeps! Foutje van de administratie", klinkt het andermaal.
Pas in december 2016 worden de overheids*lonen geïndexeerd, maar de wedde en de representatiekosten van Van Overtveldt (N-VA) stijgen dit jaar met 1,4 procent tegenover vorig jaar. In 2015 ging het om 223.000 euro, in 2016 om 226.000 euro. Dat is opmerkelijk, want de wedde en de onkosten van zijn collega's zijn niet gestegen, op die van staatssecretaris Elke Sleurs (N-VA) na. Zij gaat van 212.000 naar 217.000 euro. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...dhtml?show=art Fout vd sosjalissen! |
Citaat:
|
Citaat:
Mollen? |
Citaat:
Terwijl het vanaf het prille begin duidelijk was, wat zijn echte bedoelingen waren. . |
Citaat:
|
Citaat:
http://de.rechtzetting.be/2016/03/08...chrijven/#read De eerst roman van Van Overtveldt zal behoren tot het genre van de speculatieve fictie. ‘De auteur maakt daarbij een uitvergroting van de werkelijkheid’, duidt uitgever Harold Polis. ‘Het is niet de bedoeling om er een sombere dystopie van te maken, maar veeleer iets luchtigs. Zoals Johan ook bewees met zijn begroting is het belangrijk dat je de lezer doet dromen. In tijden van harde besparingen lezen mensen graag utopische pulpromannetjes.’ |
Citaat:
Maar ik weet wel dat Vlaamse cultuur minachten, financiële transferts en Vlaamse grond inpikken de drie slepende ziektes zijn van het belgicisme. . |
Citaat:
|
Bizar toch, dat ze bij N-VA nog altijd het principe van ministeriële verantwoordelijkheid voor de eigen administratie niet bevatten.
|
Citaat:
Waar is de tijd dat Karel De Gucht je nog ........ noemde ! Dat waren je "eigen" woorden :-) :-) :-) |
Misschien kan hij nog eens 30 nieuwe lakeien aannemen?
Citaat:
|
Citaat:
|
Fout of niet, al dan niet rechtgezet, is er voor die bende parasieten geen indexsprong zoals voor de rest van de bevolking?
|
Citaat:
In het verleden hebben minsters onstslag genomen/moeten nemen voor Heizeldrama, Semira Adamu. Voor de ontsnapping van Dutroux zijn zelfs 2 ministers opgestapt. Nochtans vind ik dat de betrokken minister hierin veel minder te brokken hadden dan de naieve JVO. Maar ja ... de kracht van de verandering...we don't give a shit ... lets blame it on the sossen. De enige verandering die ik zie is dat de werknemers meer belastingen betalen en de put NOG GROTER is geworden. Faut le faire...en dat terwijl de rente historisch laag staat, dit was nu echt het moment om de zaken recht te trekken tegen 2018 .... zoals BDW het met volle overtuiging verkondigde, nog VOOR de nieuwe regering enige daad gesteld had. Als er nu nog enen NVAer nog durft het sossen excuus te gebruiken, zonder zich te schamen , dan is die knettergek. Citaat:
NVA .. Niets Voor een Ander |
Deelt 223.000€ eens door 12 en dan weet u wat de minister per maand verdiend.
En die minister komt dan zeggen dat de werkmannen en werkvrouwen het met minder moeten doen. Ik heb een idee om besparingen te doen. Laat iedere politieker in België zijn of haar eigen boterhammen en koffie meenemen naar hun werk ipv alles te krijgen. Want als de werkman of werkvrouw geen boterhammen meenemen dan kunnen ze op hun kin kloppen. Iedereen gelijk voor de wet maar de ene al iets meer dan de andere. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van Overtveldt heeft die opslag wel verdiend in tegenstelling tot al die mooipraters hier op het forum.
|
Citaat:
De idolatrie begint hoge toppen te scheren... |
Citaat:
hoe zou je die man anders moeten omschrijven ?? hij heeft al 1000x meer gedaan voor België dan heel de BUB samen, me dunkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be