![]() |
Wat als: (3) De pispaal van het internet
Je bent een sociale mens en je deelt je geneugten via facebook; soms eens openbaar, meestal enkel voor vrienden.
Iemand die je niet kent heeft at random jouw foto van het internet geplukt om een collage te maken van een grappige extreem gênante situatie. Dit gaat viraal en je bent de pispaal van het internet. Niemand neemt je nog serieus op je werk en je wijde omgeving, je vrienden ook niet ... Wat doe je? |
Een nieuwe vriendenkring zoeken: als ze niet verder kunnen kijken dan die ene flauwe grap, dan zijn ze geen goede vrienden.
|
Citaat:
|
De dag dat mijn vrienden en vriendinnen mij niet serieus nemen zijn ze vrienden-af. Zo simpel is het. Voila.
|
ik zou mijn eigen forum beginnen, met een paar dubbelnicks, dan kan ik rustig tegen mezelf zitten praten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je het over deze "vriend" die enorm handig is met moderne media:
http://www.msn.com/nl-be/entertainme...Q9V&ocid=wispr Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen hij met hangende pootjes terugkeerde heeft hij dagenlang nauwelijks iets anders gedaan dan oude draden naar boven gehaald bij de koeien en kalveren. Opeens is hij daar helemaal weg en hier helemaal terug. Toeval zal dat niet zijn. |
Citaat:
elke gelijkenis met bestaande figuren of personen is puur toeval. of heb ik dat nu verkeerd begrepen? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
mss beginnen met jezelf niet zo au serieux te nemen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die vorige nickname moet écht wel indruk gemaakt hebben.
Is f***ing 13 jaar geleden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be