Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat als: (3) De pispaal van het internet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229702)

The Paulus Experience 10 maart 2016 19:24

Wat als: (3) De pispaal van het internet

Je bent een sociale mens en je deelt je geneugten via facebook; soms eens openbaar, meestal enkel voor vrienden.
Iemand die je niet kent heeft at random jouw foto van het internet geplukt om een collage te maken van een grappige extreem gênante situatie.
Dit gaat viraal en je bent de pispaal van het internet.

Niemand neemt je nog serieus op je werk en je wijde omgeving, je vrienden ook niet ...
Wat doe je?

Libro 10 maart 2016 19:29

Een nieuwe vriendenkring zoeken: als ze niet verder kunnen kijken dan die ene flauwe grap, dan zijn ze geen goede vrienden.

Eduard Khil 10 maart 2016 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8023011)
Je bent een sociale mens en je deelt je geneugten via facebook; soms eens openbaar, meestal enkel voor vrienden.
Iemand die je niet kent heeft at random jouw foto van het internet geplukt om een collage te maken van een grappige extreem gênante situatie.

Niemand neemt je nog serieus op je werk en je wijde omgeving, je vrienden ook niet ...
Wat doe je?

zie topic (1) :lol:

NieuwNoors 10 maart 2016 19:51

De dag dat mijn vrienden en vriendinnen mij niet serieus nemen zijn ze vrienden-af. Zo simpel is het. Voila.

Eduard Khil 10 maart 2016 19:54

ik zou mijn eigen forum beginnen, met een paar dubbelnicks, dan kan ik rustig tegen mezelf zitten praten

Svennies 10 maart 2016 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8023042)
ik zou mijn eigen forum beginnen, met een paar dubbelnicks, dan kan ik rustig tegen mezelf zitten praten

Dat gaat hier bij iemand wreed pikken...:lol:

Knuppel 11 maart 2016 02:59

Citaat:

Wat doe je?

Van facebook wegblijven.

Knuppel 11 maart 2016 03:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 8023298)
Dat gaat hier bij iemand wreed pikken...:lol:

Waarom denk je dat hij zich al enkele dagen niet meer bij K&K laat zien? ;-)

De schoofzak 11 maart 2016 08:15

Heb je het over deze "vriend" die enorm handig is met moderne media:

http://www.msn.com/nl-be/entertainme...Q9V&ocid=wispr

Citaat:

Koninklijk paleis maakt zich belachelijk met tiental dezelfde tweets: “Ik heb een nieuwe foto op Facebook gepost"

Het koninklijk paleis laat van zich horen op een bizarre manier. Deze morgen verschenen wel tien dezelfde tweets op het account van het paleis. Boodschap? “J’ai publié une nouvelle photo sur Facebook”, ofwel "Ik heb een nieuwe foto op Facebook gepost." Elke tweet kondigde een correct geüploade foto aan op Facebook. Behoorlijk amateuristisch. Oorzaak? “Een probleem met het internet.”

Bedoeling was om foto’s te posten van het staatsbezoek van Duits president Joachim Gauck. Heel leuk allemaal, maar alle meldingen van de tientallen geüploade foto's op Facebook, verschenen ook op Twitter.

Detweets zijn na een kwartier verwijderd. Gelukkig hebben we een screenshot gemaakt van de toch opvallende communicatie van het paleis.

Koning Filipwou met de lancering van zijn Twitter-account in 2013 een ‘koning van het internet’worden. Voorlopig blijft hij enkel koning van de Belgen.
Aanbevolen in Windows Store
Twitter

Volg ook het laatste nieuws via Twitter
(535 beoordelingen)

Twitter is een gratis app waarmee je in contact kunt komen met mensen, jezelf kunt…
Download de app
"Fout van het internet, niet de onze"

“De instellingen van Facebook en Twitter waren nog gekoppeld”, verklaart directeur media en communicatie van het paleis Pierre-Emmanuel De Bauw aan onze redactie. “Het was een probleem met het internet. Een technisch probleem dat we meteen opgelost hebben. Wij gebruiken sociale media zoveel mogelijk, maar af en toe loopt er iets mis. Het zou iets met de parameters geweest zijn. Dat kan gebeuren.”

Voor de liefhebbers: één van de foto’s die koning Filip graag wou tonen op Twitter. Of was het nu Facebook?

Skobelev 11 maart 2016 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8023384)
Waarom denk je dat hij zich al enkele dagen niet meer bij K&K laat zien? ;-)

Om de "serieuze" draden vol te spammen met gezeik?

Knuppel 11 maart 2016 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8023466)
Om de "serieuze" draden vol te spammen met gezeik?

Hij moet zijn gezeik ergens kwijt, hé?

Toen hij met hangende pootjes terugkeerde heeft hij dagenlang nauwelijks iets anders gedaan dan oude draden naar boven gehaald bij de koeien en kalveren. Opeens is hij daar helemaal weg en hier helemaal terug. Toeval zal dat niet zijn.

vlijmscherp 11 maart 2016 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8023042)

als ik mag, een verduidelijking:

elke gelijkenis met bestaande figuren of personen is puur toeval.

of heb ik dat nu verkeerd begrepen? ;-)

Anna List 11 maart 2016 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8023462)
Heb je het over deze "vriend" die enorm handig is met moderne media:

http://www.msn.com/nl-be/entertainme...Q9V&ocid=wispr

wsl ook last van gateway time outs en dan 10* op enter geduwd ;-)

Anna List 11 maart 2016 08:44

Citaat:

Wat doe je?

allez, niks anders dan anders dus ;-)

mss beginnen met jezelf niet zo au serieux te nemen ?

Eduard Khil 11 maart 2016 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8023478)

uiteraard

Svennies 11 maart 2016 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8023478)

Natuurlijk,of wil jij liever een pardiaanse zegening ondergaan...;-)

IanVD 11 maart 2016 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8023041)
De dag dat mijn vrienden en vriendinnen mij niet serieus nemen zijn ze vrienden-af. Zo simpel is het. Voila.

Ik snap niet dat mensen serieus genomen willen worden door vrienden. Enkel mijn vrouw mag mij serieus nemen, en dan neem ik haar eens serieus.

The Paulus Experience 11 maart 2016 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 8024217)
Ik snap niet dat mensen serieus genomen willen worden door vrienden. Enkel mijn vrouw mag mij serieus nemen, en dan neem ik haar eens serieus.

Ik neem uw vrouw ook serieus hoor

IanVD 11 maart 2016 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8024240)
Ik neem uw vrouw ook serieus hoor

Dat betwijfel ik. Uw paddestoel kan het gewip van mijn vrouw niet aan.

The Paulus Experience 11 maart 2016 21:28

Die vorige nickname moet écht wel indruk gemaakt hebben.

Is f***ing 13 jaar geleden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be