![]() |
De Block laat bewerken van patiëntendossiers door gedetineerden onderzoeken
De Block laat bewerken van patiëntendossiers door gedetineerden onderzoeken
http://s.hln.be/2642840 Citaat:
Is die nu helemaal van lotje getikt ?? Het idee allen al !! Dit gaat om vertrouwelijke medische gegevens !!!! Wie zegt dat die documenten niet misbruikt worden achteraf ?? Sommige hebben een enorm goed (fotografisch) geheugen !! Voor zulke zware feiten , De Block moet er uit !!!! Hoe idioot kan je zijn de maatschappij zo te verkloten !!!! Kan je voortaan net zo goed uw gegevens aan uw ex of vijand in bewaring geven of op cafe !! Of zet ze meteen op internet , met een paswoord :lol: |
En dit was pas het begin. LOL
|
Citaat:
Bewijzen op tafel ! komaan zeg ! |
:lol:
"De gedetineerden hebben allemaal een verklaring ondertekend dat ze de gegevens vertrouwelijk behandelen." :rofl: byebye De Block idd. |
jobs jobs jobs
|
We kunnen misschien ook onze kinderen en zieken door gevangenen laten verzorgen en onderwijzen?
Dat zou pas een besparing zijn. |
Citaat:
Ik vroeg hem of hij een dokter was, 'ik ben een cipier en ik vervang de verpleegster', zei hij. Ik schoot in de lach, 'roep me maar als er een echte dokter is' repliceerde ik. Hij begreep dat precies niet goed. Alles gaat goed in de Belgische gevangenissen, we hebben een gevangenismodel dat de hele wereld ons benijdt. |
Citaat:
Dus na cellmate hebben we Cellmade, bijzonder inventief van het FOD Justitie, knappe bollen daar. Wat volgt, Cellmaid??? LOL! ![]() |
Citaat:
We kunnen misschien ook onze kinderen en zieken door gevangenen en onderwijzers laten verzorgen? Dat zou pas een besparing zijn. Fixed. |
Citaat:
|
Inderdaad, de gevangenen zijn aan het werk, nu de invaliden en de zieken nog.
|
Citaat:
:lol: |
Ik snap de heisa niet.
Ofwel laat je het doen door gewone werknemers van dat digitalisatiebedrijf, waarbij die werknemers wél vrij beschikken over smartphones, scanners, kodaks, ... Ofwel laat je het doen door mensen die zelfs nog geen beeldmateriaaldragers mogen bezitten. Wat is het veiligst? |
Citaat:
|
Zijn Zeus en Ano parkeerwachters?
|
Op het eerste zich geen spatje problemen. Wat kan mij dat schelen dat mijn medisch dossier ingescand wordt door een gedetineerde ?
|
Citaat:
Spelling is uw ding niet, ironie herkennen ook al niet... Ik vrees dat zelfs taco's bakken er niet in zit ginder.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be