![]() |
Dat is pas rijden!
|
Stuntrijders. Mannen die niks anders doen en daar ervaring mee hebben. Leuk om eens te zien, maar volstrekt nutteloos. Om daarvoor risico's te nemen is onverantwoord. Stuntrijden moet goed betaald zijn. Ik maak in alle geval liever een rustig ritje in een oldtimer cabrio.
|
Doet me denken aan de "achterrijraces" indertijd op de Nederlandse TV.
Die werden steevast gewonnen door de Dafjes, die konden even snel achteruit als vooruit rijden. Wel opletten met scherpe bochten :lol: |
Ja, de graphics van racegames zijn erop vooruitgegaan sinds de tijd van Screamer.
|
Slecht voor de banden. :hm:
|
Citaat:
Ik denk dat er enkel Dafjes meededen op de duur. Idd met hun variomatic gingen ze even snel voor- als achteruit. |
Citaat:
https://youtu.be/zoh8i0jfpTo |
Citaat:
Toen wij 6 jaar geleden de Mazda mx5 model nc mochten proefrijden kreeg ik er eentje voor het ganse weekend.... Die had juist geteld 3500 km op de teller,en de achterbanden waren zo goed als versleten... De mx5 cc versie van het model nc een jaar later,krek dezelfde wat de achterbanden betreft,en ook voor een heel weekend... Nu met nieuwjaar had ik de laatste versie Mazda mx5 nd... 2100km op de teller,achterbanden zo goed als nieuw,en een volle week genieten van dat bakske met zetelverwarming in stand twee en de kap naar beneden ..... En binnenkort de RX9 ,450 pk,dat gaat vonken geven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be