![]() |
Rubio: Trump moet moet zwijgen over islam
Trump zei dat de islam ons haat
Rubio: je mag niet zomaar alles zeggen wat je denkt als presidentskandidaat. Trump: ik wil niet per se de politiek correcte uithangen er zijn wel degelijk zware problemen met de islam. Trump: steeds meer een man naar mijn hart. |
Homoseksuele schuimpartybezoekers hebben niet graag dat mensen kritiek hebben op de islam.
Die voelen die kritiek aan alsof het kritiek op henzelf was. |
Citaat:
Ik wist direct, ze hebben weer de richtlijnen uit hun rode boekje gehad, die zin heb ik dus al van twintig verschillende "mensen" gehoord. Laat aub Trump winnen zodat we terug naar een normale maatschappij kunnen, eentje waar recht en orde heerst, eentje waar misdadigers gestraft worden, eentje waar vreemdelingen met een middeleeuws geloof die roepen dat ze ons allemaal gaan vermoorden uit het land en bij uitbreiding uit het werelddeel geschopt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
In Saoedi-Arabië hakken ze voor minder je kop af. Ze zullen toch moeten kiezen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens de gedachtenpolitie zou iets triviaals als "minder, minder, minder" al strafbaar moeten zijn. "meer, meer, meer " mag waarschijnlijk wel zeker? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vrije meningsuiting is hier veel meer beknot dan de de USA. |
Citaat:
|
Trump is een christene. Geen rooms-katholiek, wel een protestant. Iets met gereformeerde kerken.
De dochter van Trump is gehuwd met een Jood en bekeerde zich zelf ook tot het Jodendom. Bernie Sanders is een Jood. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be