![]() |
Republiek België
Over het algemeen zijn de kampen netjes verdeeld: Begisten kiezen voor het Koningshuis, Flaminganten voor de Republiek...
Zou er ook iemand kiezen voor de Republiek België? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ahhhh wat schattig, wil je misschien nog een toetje voor na het eten of krijg je dan krampjes? |
NV-A er, ik denk dat U het verschil niet maakt tussen iemand die hem met de zaken van andere bemoeit ! Il voit la paille dans l'oeil de son voisin mais pas la poutre qu'il a dans le sien !
|
Citaat:
|
Foert !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, alsof een Republiek meer te bieden zou hebben als een Parlementaire Monarchie.....
|
Citaat:
Hoe lang denk je nog dat dat loservorstenhuis door ons zal betaald worden??? piss off met je koningshuis VLAANDEREN ONAFHANKELIJK |
Citaat:
:grootned: |
Citaat:
De Belgen zijn uw volksgenoten. De Nederlanders leven in een andere staat, een afgebakend territorium waar wij Belgen geen bal te zeggen hebben. Citaat:
Voor de rest verkies ik dat bestuursdaden en daadwerkelijke inmenging door iedereen op zijn eigen afgebakend territorium uitgeoefend worden. Enkel zo creëer je rechtsgelijkheid en rechtszekerheid. Citaat:
Daar zitten 10.000.000 Nederlanders waarlijk om te springen!:roll: |
Citaat:
Ons vorstenhuis al zeker niet. De inwoners? Ook niet. Laat rust waar rust is. Veel beter ware om hier de democratie in te voeren. |
Een Republiek België? Wat een zever. Dat is niet voor niets dat men zegt dat het koningshuis "het cement van België" is. Oftewel blijft België een land met zijn koningshuis. Oftewel barst België en kunnen de Popkoning en zijn club dan verhuizen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zin in hereniging met Berlusconi&co? Citaat:
Ik heb geen problemen met een ontvlechtend federalisme dat van onderop gewenst is. De vraag hiervoor hoorde ik nog van geen enkele Nederlander. Enkel een segmentje flaminganten-Groot-Nederlandse dromers, koestert dergelijke aspiraties. Hoogst bizar, daar deze laatsten vaak zo antimonarchistisch zijn als de pest, maar desondanks kreunen en steunen om zich (na afwerpen van het zogezegde Belgische-Waals-royalistische juk) onmiddelijk te onderwerpen aan het nieuwe juk van de Oranje-monarchie. Rare jongens die 'Romeinen'. :rofl: |
Citaat:
2) We zijn al verenigd met Italië via de EU. 3) Zelfs ironie staat of valt met een intelligente pointe. Oefen daar eerst maar eens op voor je je nog eens aan deze moeilijke vorm van humor waagt. ;-) [/size] Citaat:
[/size] |
Citaat:
Maar, wat als ik me meer verbonden voel met de Nederlanders? GEEN BAL MEE TE MAKEN VUILE SEPERATIST! ALLE VORMEN VAN AFFECTIE VOOR BUITENLANDEN IS EEN MISDAAD TEGEN HET BELGISCHE VOLK, HUP EN NU SNEL NAAR ÉÉN VAN ONZE VOLKSOPVOEDKAMPEN! ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be