Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   "Europa moet eigen kust- en grenswacht krijgen" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229796)

Universalia 13 maart 2016 15:47

"Europa moet eigen kust- en grenswacht krijgen"

Bron

Detail tekst:

Citaat:

Europees fractieleider Guy Verhofstadt (Open VLD) vindt dat Europa zo snel mogelijk werk moet maken van een eigen kust- en grenswacht. Alleen zo kan men de vluchtelingencrisis het hoofd bieden, zei hij in het VTM Nieuws.
Of je er nu fan van bent of er totaal géén fan van bent van de man in kwestie, toch kan ik hem daar géén ongelijk in geven, in wat hij daar aanhaalde.

Misschien ook wel in het kader van, zie volgende:

Er zijn zo van die :-D

Charlie don't Surf 13 maart 2016 16:07

Eerst

Demper 13 maart 2016 22:04

Guy Verhofstadt, de man van de open grenzen en het desastreuse Belgische migratiebeleid, zal nu eens zeggen hoe het moet.

cookie monster 14 maart 2016 02:25

Alhoewel niks meer toelaten zondermeer DE oplossing is
om het probleem niet te vergroten , toch een +punt:
ONGELOOFLIJK
EINDELIJK komt er eens IETS zinnig uit nen blauwe z'n bakkes !!

Lof der Zotheid 14 maart 2016 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 8026231)
ONGELOOFLIJK

Vergis u niet, ook dat is puur opportunisme. Het zal echt niet zijn dat 'm ineens hersens gekregen heeft.

andev 14 maart 2016 18:19

Wat vooral erg is, is dat "Europa" doet alsof ze dat pas nu ontdekt! Haar eigen buitengrenzen bewaken! Eerst moet er weer een ramp gebeuren, die misschien wel voor decennia of eeuwen gevolgen zal hebben! En dan gaan ze er nog een paar jaar over leuteren om zeker te zijn dat het inderdaad te laat is en het kwaad geschied!
Tegen dan kunnen de dames en heren van Europa van een dik pensioen op een rustige mooie plaats van de wereldbol genieten. Zo lang die nog bestaan uiteraard...

Universalia 15 maart 2016 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8026818)
Wat vooral erg is, is dat "Europa" doet alsof ze dat pas nu ontdekt! Haar eigen buitengrenzen bewaken! Eerst moet er weer een ramp gebeuren, die misschien wel voor decennia of eeuwen gevolgen zal hebben! En dan gaan ze er nog een paar jaar over leuteren om zeker te zijn dat het inderdaad te laat is en het kwaad geschied!
Tegen dan kunnen de dames en heren van Europa van een dik pensioen op een rustige mooie plaats van de wereldbol genieten. Zo lang die nog bestaan uiteraard...

Dat is toch met alles zo?

Vliegtuig moet eerst neerstorten alvorens men de hele lijn andere toestellen gaat nakijken ... zelfde met auto/moto/boot/trein/tram/bus/aanslagen andere

Eerst moeten er ongevallen/aanslagen gebeuren voor men zegt, Oh! dat kan niet daar moeten we iets aan doen.

Citaat:

Guy Verhofstadt, de man van de open grenzen en het desastreuse Belgische migratiebeleid, zal nu eens zeggen hoe het moet.
Ik verslikte mij in mijn espresso toen ik dat las, die Guy toch 8O

Citaat:

ONGELOOFLIJK
Twijfelachtige zaak of hij (Guy) het wel echt meende.

de vuile muilekoek 15 maart 2016 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8027370)
Dat is toch met alles zo?

Vliegtuig moet eerst neerstorten alvorens men de hele lijn andere toestellen gaat nakijken ... zelfde met auto/moto/boot/trein/tram/bus/aanslagen andere

Eerst moeten er ongevallen/aanslagen gebeuren voor men zegt, Oh! dat kan niet daar moeten we iets aan doen.

Citaat:

Ik verslikte mij in mijn espresso toen ik dat las, die Guy toch 8O

Hij zal de negatieve publiciteit over zijn ego gelezen hebben hier op forum waarschijnlijk ... en gedacht hebben ik moet iets doen aan mijn imago zal nattigheid gevoeld hebben den Guy :roll:

cookie monster 17 maart 2016 04:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8027370)

De kleur van de koude , het weer is zeer onvoorspelbaar !!

cookie monster 17 maart 2016 04:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8026513)
Vergis u niet, ook dat is puur opportunisme. Het zal echt niet zijn dat 'm ineens hersens gekregen heeft.

Ik vrees er voor dat ik u 100% gelijk ga moeten geven !!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be