![]() |
Peiling: nva even in een dipje
Peilingen ...
titel: N-VA betaalt de prijs van het compromis http://www.standaard.be/cnt/dmf20160314_02183055 De last van de regering begint te wegen op N-VA. In de peiling van De Standaard/VRT haalt de partij nog 27,3 procent, het minst goede resultaat in zes jaar tijd. Later meer. . |
Citaat:
ben benieuwd of je t ook kent of kan raden, een tip, het is een superlatief... ps Vlaamse partijen die België redden, die horen op lange termijn thuis rond de 15% maximaal ... je komt er nog wel (achter). |
de schuld van de sossen.........
een dipje naar de kiesdrempel toe. |
Logisch gevolg. Ik verwacht echter nog steeds veel van NVA en ik geloof nog steeds dat ze dit zullen waarmaken.
|
Citaat:
|
Op radio 1 hoorde ik dat de oude tsjeven 0,6% gestegen zijn en terug 19% halen. Dat moet verschrikkelijk pijn doen bij de nieuwe.
Misschien kan dit helpen. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Feit is dat veel NVA stemmers gewoon veel te veel verwachtten. Wie op korte termijn enorme verandering verwacht van politici of partijen die wordt altijd teleurgesteld want zoiets is in een "democratie" simpelweg niet mogelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kom, de VRT peilingen zijn niet altijd de meest betrouwbare, het is niet de eerste keer dat ze er mijlen naast zitten. |
mensen zijn volgens deze peiling tevreden over het migratiebeleid, niet over het sociaal-economisch beleid.
volledig mijn aanvoelen. |
sossen topdag
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat het geld moet gaan naar de bomma's en de bompa's die toen ze jong waren voor de opbouw van onze welvaart hebben gezorgd en niet naar het onderhoud van economische vluchtelingen. |
N-VA ziet kiezers vertrekken
Uit een peiling van De Standaard en VRT blijkt dat N-VA vijf procent lager scoort dan bij de verkiezingen van 2014. Minister-president Geert Bourgeois is minder populair dan ooit. http://www.tijd.be/politiek_economie...44066-4002.art |
Citaat:
Prijs van het compromis of prijs voor de onbekwaamheid? En in plaats van weer op zoek te gaan naar de zoveelste zondebok zou ze beter eens diep in het eigen hart gaan kijken. |
Laten we de peilingen van de laatste tijden het voordeel van de twijfel geven of laten we het gewoon zo stellen dat ze allemaal 'links of rechts' wel bewerkt zijn of enig 'oproerkraaierig' gedrag vertoonden. :roll:
|
Na hun standpunten ivm TTIP & vingerafdrukken hebben ze bij mij ook definitief gedaan. Blijft ondertussen niet veel meer over van partijen waar ik met mijn stem terecht kan...
Arrr |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be