![]() |
IKEA ipv hoognodige school (Antwerpen)
Citaat:
Deze ommezwaai is je reinste waanzin en compromiteert de toekomst van kwalitatief onderwijs. Je zou haast denken dat n-va smeergeld krijgt van bedrijven ofzo |
Ik ga me u akkoord. Een zoveelste vestiging van de rommelwinkel ikea is niet echt wenselijk.
|
Citaat:
|
Met de veranderende demografie in Antwerpen zie ik de redenatie wel.
Daar is binnen een paar jaar niks meer om te onderwijzen. Dan weten alle jonge mensen alles al wat er geweten mag worden. En als ze meer moeten kennen, zullen hun voorgangers dat wel voorkauwen. |
Moet je dan lang naar school zijn geweest om bij Ikea te werken?
|
Citaat:
Aangezien IKEA winst wil maken, blijkt uit de beslissing om een extra vestiging te openen duidelijk dat ook een tweede vestiging voldoende klanten zal aantrekken. Anders zouden ze er niet in investeren. Zolang het openen van de IKEA-vestiging gebeurt met geld van IKEA en niet met belastinggeld, zie ik geen probleem. |
Citaat:
Aangezien IKEA winst wil maken, blijkt uit de beslissing om een extra vestiging te openen duidelijk dat ook een tweede vestiging voldoende klanten zal aantrekken. Anders zouden ze er niet in investeren. Zolang het openen van de IKEA-vestiging gebeurt met geld van IKEA en niet met belastinggeld, zie ik geen probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
De opening gebeurt trouwens o.a. wel met belastinggeld "Ikea ontweek honderden miljoenen aan belasting via België" |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat neemt natuurlijk niet weg dat de stad Antwerpen meer moet investeren in onderwijs. Maar dat heeft met de beslissing tot het openen van een tweede Ikea-vestiging niets te maken. |
Citaat:
|
Wat krijgen we nu ??? Willen moslim(a)s plots gaan studeren ???
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be