![]() |
'Bijna de helft van de automobilisten gebruikt knipperlichten niet'
Bron
Detail tekst: Citaat:
Zoals men in het artikel al aanhaalt, mensen zijn met véél teveel andere dingen bezig in de wagen tegenwoordig. Teveel 'snufjes' in de wagen eisen hun aandacht of ze zitten gewoon met de gsm te 'spelen'. Zoals men schrijft is dat in de meeste gevallen een gevaarlijke zaak in de zin van, u moet het maar gezien hebben dat er ééntje eensklaps opzij gooit zonder daar melding van te maken met de richtingaanwijzers. Van vrachtwagenchauffeurs met exotische nummerplaten waren we dat al 'gewoon' maar toch ... :roll: |
Een ritje naar de kust vandaag zo omstraaks 18u �* 18u30' leerde dat ik enorm véél bestuurder(sters) op heterdaad betrapt heb die totaal maar dan ook totaal geen gebruik maakten van hun richtingaanwijzers.
Enkele keren moesten daar andere wagen even voor op de rem gaan staan. Leren ze dat niet meer in de rijscholen denk ik dan? 8O Ook die bende gekken met BMW waren weer van de partij, wie denken die wel dat ze zijn? Waarschijnlijk kunnen die de overdreven pk's niet juist doseren. tot groot jolijt van de andere bestuurders. |
Ik gebruik mijn knipperlichten ook niet om rechtdoor te rijden.
|
Ik gebruik mijn knipperlichten ook niet om rechtdoor te rijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou niet weten hoe zoiets gemeten wordt. En wat Touring er mee wil bereiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Altijd de regels volgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Snelheid is natuurlijk een ander issue. |
Ik gebruik mijn pinklichten maar de helft van de tijd.
Dat ligt in de aard van het beestje (van dat licht, niet van mij). liefje van blondje: kijk even of mijn achterste pinkers werken ? blondje antwoordt: " Ja .. Neen .. Ja ... Neen .. Ja ... Neen ... ...." . |
Zoals het gebruik van ambetantenaren verstand.
|
Misschien moet eens een app ontwikkelen om uw pinkers via uw gsm te gebruiken?.
Er zullen daar wel voorstanders van zijn denk ik. |
Correleert dat niet met het % BMW's ? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou een automobilist met een autootje van 50 pk zo nodig daar gebruik van moeten maken Een bestuurder van een Ducati moto met 150 pk (topsnelheid 300 km/u) is zelfs niet verplicht om richting aanwijzers te hebben..... Dus op grond van het gelijkheidsbeginsel....niks aan de hand |
Citaat:
Hier op de site van Touring gaat het erover hoe ze gemeten hebben: https://www.touring.be/nl/node/945 . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be