![]() |
Gerecht gaat stiekem computers doorzoeken
Bron
Detail tekst: Citaat:
Zomaar stiekem computers gaan doorzoeken als er geen geldige reden voor is lijkt mij nog steeds een 'duistere' vorm van inbraak. ![]() Best leuk om er even op na te lezen, wel site van onze Noorderburen. Ius Mentis |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een ietwat ouder gedateerde artikel 'leerde' dat: Magda? Veel gestelde vragen (en antwoorden) over de bevoegdheden van uw belastingcontroleur |
Volgens mij doen ze dat al veel langer.
Alles wordt afgetapt, ook computers. De cyberpolitie is watching you. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal maar een paswoordje op mijn word bestanden zetten zeker?
|
Idem voor de huiszoekingen 24/24 . Als er geen reden is omdat te doen gaat daar niemand de tijd voor nemen om zich daar mee bezig te houden. Dat is dus het minste van mijn zorgen.
|
Citaat:
|
Altijd dat geween over privacy. Niemand verplicht u om een pc te hebben en die met het internet te verbinden op een onveilige manier.
|
Wat voor mentaliteit is dat. En als hun gekijk schade veroorzaakt?
Dan heeft niemand iets gedaan en zit gij daar met een kapotte pc. Louter omdat ze nieuwsgierig zijn naar enkele burgers. Neen dat kan niet, men heeft reeds weet van mensen die er voor uit gekomen zijn. Die banden hebben en men heeft weet van netwerken. Die gebruiken geen multimedia meer. Het is dus een zinloze maatregel. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat beveelt u aan?
|
Citaat:
|
In principe moet ge u dan al laten beveiligen door een hacker?
Is een firewall dan niets meer waard? Ik heb dat niet voor niets gekocht he. Niet dat ik iets verberg. Maar sommige teksten zijn persoonlijk. Ik publiceer liever zelf wel wat ik tentoon wil stellen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be