![]() |
Leuvense politie zet zware middelen voor betoging NSV
Bron
En ook de antifa's houden uiteraard alweer een tegenbetoging. Waarom moeten die toch altijd als ratten afkomen op rechtse betogingen? ![]() |
Citaat:
En daarna een pint gaan pakken met mijne verzopen kameraad, goeje tijden! Allemaal deel van de Leuven folklore, niets nieuws onder de zon. |
Wat doet een foto van een voetbalmatch in Polen bij dit onderwerp?
|
Tsja, in Leuven moet ge niet veel verkeerd doen. 32 per uur rijden ergens in 't stad: boete. 5 minuten te lang parkeren: automatische factuur van 25 euro.
Positief is dat je bijna in geen andere stad veiliger bent. Zelfs de studenten zijn daar braaf. Het enige wat mag is fietsen stelen :D |
Beter Leuven vanavond vermijden, in andere woorden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op loempigheid staat geen politieke kleur he... |
Ik heb mijn klapstoeltje en popcorn al klaar staan.
|
Citaat:
Daar had dat saucissenvolk niet aan gedacht... Ze waren zichtbaar triestig dat ze niemand hadden om te kunnen afkloppen.. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn natuurlijk andere dievenbendes die elke maand de helft van je inkomsten stelen om het dan te verbrassen aan een strontbeleid. Deze dievenbende noemen we de staat. :lol: |
Citaat:
Gevaarlijke mannen die van het NSV. Het waren nogal eens tijden met de Witte Roepie Roepie. ;-) |
Citaat:
Zo veilig is het daar toch niet meer hoor. |
Pfff, er valt niks te beleven.
Een 200 man langs NSV-kant, schat ik. Voornamelijk studenten en (bijna-)pensionado's. Belachelijk veel politievertoon voor zo'n non-event. |
Citaat:
100 mensen langs NSV-kant en 400 linkse tegenbetogers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be