Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Leuvense politie zet zware middelen voor betoging NSV (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229881)

Drukazz 17 maart 2016 13:58

Leuvense politie zet zware middelen voor betoging NSV

Bron

En ook de antifa's houden uiteraard alweer een tegenbetoging. Waarom moeten die toch altijd als ratten afkomen op rechtse betogingen?

Sneaky 17 maart 2016 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 8029722)
Bron

En ook de antifa's houden uiteraard alweer een tegenbetoging. Waarom moeten die toch altijd als ratten afkomen op rechtse betogingen?

Ha, ik weet nog goed toen ik student was in Leuven. Ik aan de rechtse kant mee met het NSV. Mijne maat mee met de rooien. Was ik blij dat het waterkanon aan onze kant stond :-)

En daarna een pint gaan pakken met mijne verzopen kameraad, goeje tijden!

Allemaal deel van de Leuven folklore, niets nieuws onder de zon.

dalibor 17 maart 2016 14:41

Wat doet een foto van een voetbalmatch in Polen bij dit onderwerp?

Dadeemelee 17 maart 2016 14:48

Tsja, in Leuven moet ge niet veel verkeerd doen. 32 per uur rijden ergens in 't stad: boete. 5 minuten te lang parkeren: automatische factuur van 25 euro.

Positief is dat je bijna in geen andere stad veiliger bent. Zelfs de studenten zijn daar braaf.

Het enige wat mag is fietsen stelen :D

Everytime 17 maart 2016 14:54

Beter Leuven vanavond vermijden, in andere woorden.

Another Jack 17 maart 2016 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 8029792)
Beter Leuven vanavond vermijden, in andere woorden.

Of net niet, wie wil genieten van een uitgelezen collectie scheve koppen op straat...

Sneaky 17 maart 2016 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8029800)
Of net niet, wie wil genieten van een uitgelezen collectie scheve koppen op straat...

Haha, ik herinner me nog goed de betoging die ik mee gedaan heb. Toen we op de bondgenotenlaan kwawen was er een idioot die vanop zijn balkon 'vuile racisten' begon te roepen naar de NSVers. Die zijn ruiten zijn allemaal gesneuveld... Slim plan :-)

Another Jack 17 maart 2016 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 8029810)
Haha, ik herinner me nog goed de betoging die ik mee gedaan heb. Toen we op de bondgenotenlaan kwawen was er een idioot die vanop zijn balkon 'vuile racisten' begon te roepen naar de NSVers. Die zijn ruiten zijn allemaal gesneuveld... Slim plan :-)

Doet me denken aan iemand hier die zijn laptop kwijt was nadat zijn autoruiten sneuvelden...;-)

Sneaky 17 maart 2016 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8029814)
Doet me denken aan iemand hier die zijn laptop kwijt was nadat zijn autoruiten sneuvelden...;-)

Nice one :lol:

Op loempigheid staat geen politieke kleur he...

Zeus 17 maart 2016 15:50

Ik heb mijn klapstoeltje en popcorn al klaar staan.

Pandareus 17 maart 2016 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 8029810)

NSV'ers... het ultieme uitschot... Ooit meegemaakt dat ze in gent aan ons kot in oktober met een man of tien kwamen aanbellen rond 24u, ze hadden een rekening te vereffenen met iemand die er eentje van hen rammel had gegeven zes maand daarvoor omdat hij teveel begon te zeiken in cafe De Salamander (overpoortstraat) over uiterst rechts en mijne maat hen liet weten dat het hem niet interesseerde. Groot was hun ontgoocheling toen bleek dat het ging over iemand die ondertussen al afstudeerde, (ja, er zijn mensen die dat doen... ) en uiteraard niet meer in gent op kot zat.
Daar had dat saucissenvolk niet aan gedacht... Ze waren zichtbaar triestig dat ze niemand hadden om te kunnen afkloppen.. :-(

Tamam 17 maart 2016 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8030109)
NSV'ers... het ultieme uitschot... Ooit meegemaakt dat ze in gent aan ons kot in oktober met een man of tien kwamen aanbellen rond 24u, ze hadden een rekening te vereffenen met iemand die er eentje van hen rammel had gegeven zes maand daarvoor omdat hij teveel begon te zeiken in cafe De Salamander (overpoortstraat) over uiterst rechts en mijne maat hen liet weten dat het hem niet interesseerde. Groot was hun ontgoocheling toen bleek dat het ging over iemand die ondertussen al afstudeerde, (ja, er zijn mensen die dat doen... ) en uiteraard niet meer in gent op kot zat.
Daar had dat saucissenvolk niet aan gedacht... Ze waren zichtbaar triestig dat ze niemand hadden om te kunnen afkloppen.. :-(

in Gent waren die idd uitschot wat jaren terug, puur krapuul. nu zijn ze wat kalmer geworden precies. gelukkig maar.

TV-verslaafde 17 maart 2016 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8030109)

En zo hebben andere mensen meegemaakt dat ze beroofd werden door 10 marokkanen in groep met messen. En zodus rechts zijn geworden. Dit verklaart natuurlijk vrij veel rond je anti-rechts syndroom. Persoonlijke ervaringen kleuren je opinies....

Er zijn natuurlijk andere dievenbendes die elke maand de helft van je inkomsten stelen om het dan te verbrassen aan een strontbeleid. Deze dievenbende noemen we de staat. :lol:

Pericles 17 maart 2016 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8029837)
Ik heb mijn klapstoeltje en popcorn al klaar staan.

Er hangt hier zelfs een helicopter in de lucht.
Gevaarlijke mannen die van het NSV.
Het waren nogal eens tijden met de Witte Roepie Roepie. ;-)

Odol 17 maart 2016 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8029784)

Positief is dat je bijna in geen andere stad veiliger bent.

Er gebeurt anders wel regelmatug, mensen worden beroofd of in elkaar geklopt door inwoners vanuit een andere gemeente/gewest.
Zo veilig is het daar toch niet meer hoor.

Zeus 17 maart 2016 21:36

Pfff, er valt niks te beleven.
Een 200 man langs NSV-kant, schat ik. Voornamelijk studenten en (bijna-)pensionado's. Belachelijk veel politievertoon voor zo'n non-event.

Everytime 17 maart 2016 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8030137)
Pfff, er valt niks te beleven.
Een 200 man langs NSV-kant, schat ik. Voornamelijk studenten en (bijna-)pensionado's. Belachelijk veel politievertoon voor zo'n non-event.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Leuven.dhtml

100 mensen langs NSV-kant en 400 linkse tegenbetogers.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be