![]() |
9-jarige rijdt aan 106 km per uur door dorpskern
Citaat:
Oh! wat een leuke 'leerschool' Gewoon nooit de kans geven om een rijbewijs te halen die 9 jarige kwestie van uiteindelijk eens een deftig voorbeeld te stellen misschien? :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, want het is uiteraard die kleine zijn schuld dat zijn vader een debiel is. |
Onverantwoord.
Gelukkig is er trutje Stinkie die ons wat wil bijleren en verkondigt : "Iemand uitdagen om te snel te rijden is een vierdegraadsovertreding, of een van de zwaarst mogelijke overtredingen in onze wegcode" (Kathleen Stinckens, persmagistraat en politierechter in Leuven). En hiermee heeft ze weer even haar mediageilheid een boost gegeven :D |
Citaat:
Citaat:
|
komaan zeg, de maatschappij kan werkelijk tegen niets meer hé. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Gewoon openbaar verkopen en het geld in de schatkist steken. |
Citaat:
e Porsjetje gekocht'ein. De menschen meugen dat toch e kèje ziejn?" |
Ik was 17 toen pa zei: nu mag jij eens rijden. Ikke blij natuurlijk maar ik hield me netjes aan de regels i.p.v. tegen 106 door de bebouwde kom te pezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat je wel ziet is hoe de jongen stuurt als een amateur. Maar ook hoe intuïtief rijden eigenlijk wel is. Een 9-jarige redelijk trekt zijn plan. Die jongen heeft voorsprong. Wellicht slaagt hij later met vlag en wimpel in het rijexamen. |
Citaat:
Maar het is wel een feit dat mijn broers en zussen en ikzelf veel vroeger dan op hun 18 hebben leren rijden. Natuurlijk niet op de openbare weg. Wij (de kinderen) hadden een afgedankte auto waarmee we op de private veldwegen achter ons huis mochten rondrijden. Jong geleerd is oud gedaan geldt ook voor autorijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan moet je wel erg ver teruggaan in de tijd. Tot voor WOII of zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be