Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   4 zaken die vrouwen doen voor een eerste date (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229946)

Hypochonder 19 maart 2016 18:29

4 zaken die vrouwen doen voor een eerste date

http://nl.express.live/2016/03/18/4-...-exp-181491/5/

Ik mag hopen dat ze hun kut ook wassen.

Supe®Staaf 19 maart 2016 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8032307)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8032314)
Opfrissen? Als mensen geil zijn willen ze gewoon neuken. Je trekt een condoom over je erectie en je duwt er hem in.

:|:|:|

Supe®Staaf 19 maart 2016 18:39

Laat dat soort topics toch over aan Demper.
Die is daar konsekwenter in.

Stormram 19 maart 2016 19:29

Citaat:

Aangezien de meeste wijven hun haar slechts zo ongeveer om de drie dagen wassen, vrees ik er eerlijk gezegd voor. En dat doen ze niet omdat dat slecht zou zijn voor het haar ... Het is gewoon "veel te veel werk" om die natte haren te föhnen (15 minuutjes voor een volle bos haar tot halverwege de rug).

Vrouwen zijn doorgaans veel grotere viespeuken dan mannen. Waarom denk je dat ze zo bezeten zijn van parfums en make-up?

Het misselijkmakende daaraan is de hypocrisie en het gemak waarmee ze een man dan beoordelen en afrekenen op kleinigheidjes, terwijl ze zelf één en al smoke and mirrors zijn.

Demper 19 maart 2016 23:01

Citaat:

Wat ze al zeker niet doen is checken of ze genoeg geld bij hebben om alles te betalen.

Rahowa 26 maart 2016 21:01

Als je er binnen de 24 uur niet opzit dan beland je voorgoed onder de categorie "vrienden".

Nr.10 31 maart 2016 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8042993)
Als je er binnen de 24 uur niet opzit dan beland je voorgoed onder de categorie "vrienden".

Vrienden?

NieuwNoors 31 maart 2016 20:59

Het is duidelijk Heren: jullie moeten niks weten van vrouwen. Ze zijn vies, ze wassen hun haren slechts om de 3 dagen (volgens jullie he).
Mijn raad: probeer het eens met een man.
Doen!

NieuwNoors 31 maart 2016 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 8032329)
:|:|:|

Je bent geen SuperStaaf:
Je bent SUPER, (komma) Staaf!!!!!!!!!!!!:clapping:

Gipsy 31 maart 2016 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8050162)
Het is duidelijk Heren: jullie moeten niks weten van vrouwen. Ze zijn vies, ze wassen hun haren slechts om de 3 dagen (volgens jullie he).
Doen!

Op dat gebied ben ik nog altijd maagd. Maar over welke haren hebt ge het. Tegenwoordig scheren bijna alle westerse vrouwen zich kaal maar in China is dat een teken dat je ziek bent. Zo een bosje om te verkennen maakt van mij wel een ontdekkingsreiziger.

TV-verslaafde 1 april 2016 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8050162)
Doen!

Net zoals er zoveel klootzakken rondlopen lopen er evenveel achterbakse sletten rond. De logica zelve. Maar van logica hebben vrouwen net iets minder kaas gegeten. :lol:

From_Vlaanderen 1 april 2016 05:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8032672)
Wat ze al zeker niet doen is checken of ze genoeg geld bij hebben om alles te betalen.

:thumbsup:

From_Vlaanderen 1 april 2016 05:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8050205)
Op dat gebied ben ik nog altijd maagd. Maar over welke haren hebt ge het. Tegenwoordig scheren bijna alle westerse vrouwen zich kaal maar in China is dat een teken dat je ziek bent. Zo een bosje om te verkennen maakt van mij wel een ontdekkingsreiziger.

Doe de eerst keer alsof je een haarbal moet ophoesen en probeer eens zo een haarke uit te speken. Volgende keer is dat wel weg.
Ik ben zelf helemaal mee met die stille hints.

Universalia 1 april 2016 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8042993)

Dat soort vrouwen dat na een tijdje zegt: laten we goede vrienden blijven?

Direct dumpen zo een 'wijfje' daar ben je niks mee hoe leuk je ze ook mocht vinden. :cheer:

de vuile muilekoek 1 april 2016 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8050339)
Dat soort vrouwen dat na een tijdje zegt: laten we goede vrienden blijven?

Direct dumpen zo een 'wijfje' daar ben je niks mee hoe leuk je ze ook mocht vinden. :cheer:

Maar er zijn geen ander ,, of wil je eentje die kaarsjes gaat branden met haar teddybeertje onder den arm?:roll:

Pericles 1 april 2016 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8050344)
Maar er zijn geen ander ,, of wil je eentje die kaarsjes gaat branden met haar teddybeertje onder den arm?:roll:

Mijn vrouw zet het huis ook constant vol met sfeer/geurkaarsen.
Ik zeg haar dan steeds dat ze het kot eens in brand gaat steken, maar dat heeft geen zin, ze doet het telkens weer.

de vuile muilekoek 1 april 2016 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8050348)
Ik zeg haar dan steeds dat ze het kot eens in brand gaat steken, maar dat heeft geen zin, ze doet het telkens weer.

Als gij dan ook nog haar ne teddybeer mag zijn is er geen reden tot paniek waarschijnlijk:roll:

Skobelev 1 april 2016 09:31

Citaat:

Die van ons heeft dat met t-lichtjes. En dan steekt ze die nog overdag aan terwijl je daar dan zeker niets van sfeerverlichting van hebt....onbegrijpelijk.

From_Vlaanderen 1 april 2016 09:36

Citaat:

Als ze kuist ruikt et ook fris geen boegies voor nodig

NieuwNoors 1 april 2016 09:39

Citaat:

Tiens, ik lijk jouw vrouw wel!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be