![]() |
Viktor Orban kletst globalisten om de oren met historische speech
Waarschijnlijk de beste speech ooit gegeven door een Europese eerste minister.
Viktor Orban is duidelijk goed op de hoogte van de krachten van het kwade en hun modus operandi. Deze speech maakt tevens duidelijk dat de vastberadenheid van het viségradblok om zich te blijven verzetten tegen de krachten van het kwade sterker is dan ooit. Bekijk deze video en deel hem zoveel mogelijk. https://www.youtube.com/watch?v=EbINrdyAXlE ![]() Viktor Orban: Een moderne Europese ridder die het goede verdedigt en het kwade bestrijdt. |
Een fijne toespraak.
|
Grote meneer, de Viktor. Hele grote meneer.
|
De Ridder van de diep Christene tradities van liefde voor de naaste en de de werken van barmhartigheid aan het woord…
Uit de EU gooien. Throw him out of the EU, finished and over with. Dat 'm zich bij Rusland aansluit. |
Djeezes
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ALS de vertaling correct is, dan:
:cheer::cheer::cheer:ORBAN:cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
Het is een Leider. Zo'n EU president hebben we nodig na Tusk. |
Citaat:
Maar we hebben net veel minder Europa en Europese leiders nodig, wegens beiden veel te duur, veel te inefficiënt. |
Citaat:
Er is maar één echte EU leider: Viktor Orban. De rest is een bende meelopers. Die man is z'n gewicht waard in goud ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een groot man die Viktor Orban
![]() |
Citaat:
Er zijn al heel wat landen die dit VOORBEELD volgen. In de EU groeit het verzet tegen "Wir schaffen das". Het is nu "Wir strafen das". |
Orban,een fel licht in duistere tijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
De selectie gebeurt vrees ik zoals tijdens een gesprek van mijn laatste baas met de personeelsdienst dat ik toevallig opving: "Hallo, ja zeg, we kunnen hier nog een ingenieur gebruiken. Zit er nog iets in de wervingsreserve? Het moet geen groot licht zijn, zenne" |
Er is een groot verlangen naar een ultrarechts dictator in de EU bij een zekere sectie van de (forum-)bevolking
|
Tl, Dr.
Kan die man de essentie niet in twee minuten zeggen? Langdradige zeveraar. |
Citaat:
Idd, nagels met koppen ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be