![]() |
“Farid ‘le Fou’ verschanst zich in huis”
Vroeger waren de magistraten wereldvreemd, omdat ze tot een hogere klasse van veelbezitters behoorden, die niets afwisten van de problemen van middenklasse of lagere klasse ...
Nu zijn ze ook nog wereldvreemd. Maar op een andere manier. Niet dat ik het precies kan typeren, maar ik vind het wel een ergere vorm van wereldvreemdheid. Want ze erkennen maatschappelijk gevaar blijkbaar niet. titel: “Farid ‘le Fou’ verschanst zich in huis” http://www.standaard.be/cnt/dmf20160319_02192194 Citaat:
|
Niet genoeg mayonaise op zijn pakse friet ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Is die kapoen het weer bont aan het maken? :lol:
|
Citaat:
Citaat:
|
Voor dit soort onverbeterlijk crapuul is er eigenlijk maar één oplossing. Het geld dat die clown ons al gekost heeft is niet te berekenen en nu moesten de speciale politie eenheden er nog eens naartoe terwijl ze hun handen vol hebben met het moslimtuig uit Molenbeek.
|
Citaat:
|
Citaat:
Doen ze dat bij u ook als je ruzie maakt met de vriendin/vrouw/partner? |
Citaat:
|
Farid Le fou, schoolvoorbeeld van totaal mislukte door links opgelegde "multicul-integratie"
|
De man lijdt ondraaglijk, daarvoor heeft hij euthanasie aangevraagd.
Waarom werd hem dat geweigerd? De racisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft na een serieuze ruzie "zware bedreigingen" geuit t.o.v. zijn vriendin of wie het ook moge zijn. Gezien zijn uitgebreide voorgeschiedenis lijkt me dat reden genoeg voor de politie om op te treden. Persoonlijk vind ik het ook reden genoeg om hem opnieuw op te sluiten, maar soit. |
Citaat:
Als er ook maar de schijn van een geldige reden had geweest, dan had men hem opgesloten. Dat hij niet is opgesloten is dus veelzeggend. |
Citaat:
. |
Citaat:
Maar ja, langs de andere kant heeft de man zijn schuld aan de maatschappij afbetaald. |
Citaat:
Indien hij niet zot is, dan kan je gelijk hebben. Maar dan heeft hij minstens nu toch opnieuw nog eens een lening aangegaan, die hij terug zal moeten betalen. Indien hij wel zot is, dan treft hem geen enkele schuld. Dan moet of moest hij opgenomen worden in een aangepast ziekenhuis. Dat is voor dit geval dus een streng gesloten en strikt bewaakte psychiatrische instelling. En de gepaste medicatie krijgen. Bestendig plat spuiten, in gewone mensentaal. . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be