smiley |
21 maart 2016 12:36 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere
(Bericht 8034362)
De islam propageert helemaal niet om misdadigers een hand boven het hoofd te houden of veiligheidshaven te bieden.
|
Jamaar, dit zijn martelaren, geen misdadigers.
Citaat:
Het gaat hier om vrienden van Salah, wat dus inderdaad veel zegt over hen,
|
Het zijn inderdaad moslims en moslims zorgen goed voor elkaar.
Citaat:
en vermoedens/roddels van buurtbewoners... maar niet heel Vorst of Molenbeek.
|
Het zegt alles over de islam. Moest de islam niet bestaan waren deze problemen er niet en dit wereldwijd.
Citaat:
Moslims, zeker maghrebijnen, houden zich vooral bezig met hun eigen leven en bemoeien zich zelden met dat van een ander buiten de familie- en kenissenkring. Dus moest Salah zich zelfs in mijn straat in Antwerpen hebben bevonden, dan zou ik hem wellicht niet hebben herkend, hoogstens gevonden dat hij lijkt op deze of gene, enz. Ik zou mezelf dus niet verplicht hebben gevoeld om hem te verklikken (op voorwaarde dat ik effectief de tijd had om eens diep na te denken) of naar de jongen toe te stappen om hem te zeggen dat hij zichzelf moet gaan aangeven bij de politie op basis van roddels. Wie wel trouwens? Het is altijd makkelijk om met het vingertje te wijzen.
|
Een autochtoon beschermd door de politie gezochte lui van eigen volk niet.
Citaat:
Nee dus. Salah is ook geen moordenaar,
|
Hij is net zoals zijn 'profeet' mohammed medeplichtig aan een massaslachting en staat er nog steeds achter.
Citaat:
heeft ervoor gekozen om het terrorplan te laten varen,
|
Hij was reeds een nieuwe aanslag met zijn jihadikornuiten strijdend voor de zaak van ene kl**tz*k allah (wereldwijd kalifaat) aan het voorbereiden. De kalasjnikovs munitie en ander wapentuig lagen klaar in het 'lege' appartement.
Citaat:
tenzij hij als een soort van christus moet boeten voor de andermans zonden wat onrechtvaardig is.
|
Ge snapt dan ook niet veel van 'god' wel van de door mensen bedachte en aldus als mens denkende 'allah' maar dat is 'god' niet, dat is mohammed. Goden schrijven geen boeken.
Citaat:
Hij moet worden berecht voor wat hij wél heeft gedaan, zou ik zeggen, net als elke misdadiger in dit land.
|
Levenslang. Een lichtere straf zou onrechtvaardig zijn. De vergeetput is trouwens nog rechtvaardiger en goedkoper.
Citaat:
Wacht even, als een Vlaming hardhandig door de politie wordt aangepakt, moet hij klacht indienen - maar als hetzelfde met een moslim gebeurt, moet hij worden uitgewezen?
|
Een Vlaming is van hier en houd van het Westen, onze normen en waarden en onze door mensen gemaakte wetten. Jihadis daarentegen daarvan hebben er 99% een buitenlands papoort en haten het westen met zijn normen, waarden en wetten. Zij vechten voor de zaak van ene barbaarse onrechtvaardige kl**tz*k allah. Zij willen hun eigen door mensen gemaakte wetten doch verkeerdelijk aan een 'god' toegeschreven barbaarse discriminerende onrechtvaardige tegen de mensenrechten indruisende wetten invoeren. Daarom dienen zij het Belgisch paspoort dat voor hen slechts een vodje papier is want het zijn nooit westerlingen geweest, afgenomen te worden en uit het land te worden gezet. Uit rechtvaardigheid en zelfverdediging. Ze mogen blij zijn dat we hen niet kruisigen, ledematen afhakken of vermoorden, wat goede moslims wel zouden doen zoals hun van 'allah/mohammed' afkomstige teksten het voorschrijven.
Citaat:
Ik zie niet in waarom die politieagenten de vrouw in niqab moesten oppakken om die er dan af te willen rukken? Een waarschuwing voor een volgende keer en/of boete of geweldloze arrestatie is de gebruikelijke beschaafde gang van zaken.
|
Een moslima het woord 'beschaafd' in de mond zien nemen is toch wel lachwekkend tenzij die haar islamitische bronteksten niet kent of weinig moreel besef heeft.
Citaat:
Misschien wist de vrouw niet eens dat het officieel niet mag? Hopelijk zal ze dus ook klacht indienen tegen de politie.
|
Welke moslima weet er nu niet dat het niet mag. Elke moslima weet het. Dat gaat als een lopend vuurtje rond in uw gemeenschap. Idem als er iemand een tekeningetje maakt.
|