![]() |
Abdeslam wil spijtoptant worden
Bron
Detail tekst: Citaat:
Eigenlijk is dat ventje een slechte terrorist daar zijn eerste aanslag mislukt was en hij zich vrij snel heeft overgegeven. Best eigenaardig dat zijn eigen kompanen dit zo niet zagen en hem zelf een kopje kleiner wisten te maken. Of is dit alles in scene gezet en mogen we ons nog aan wat anders verwachten? Sven Mary dient met ingang van vandaag geschrapt te worden van de balie. Uitleveren aan Frankrijk, dat men zich daar over het probleem Abdeslam buigt. p.s. Als dat zo voortgaat, zie ik die nog vrijuit gaan ... 8O |
Mary mag waardevol vinden wat hij wil, de wet is wat ze is. Ook voor moslimterroristen die strafvermindering hopen te bekomen door beroep te doen op een wet die niet bestaat.
|
Hij zal trouwens volgens de Franse wetgeving berecht worden. Iets aan België vragen heeft dus weinig nut...
|
Die is zó dood...
|
Citaat:
|
Jullie kijken teveel naar Amerikaanse tv-reeksen. ;-)
|
Wanneer gaan ze hem aan Frankrijk uitleveren?
|
![]() |
Citaat:
Voor de Fransen liever gisteren dan vandaag. Volgens Geens zal het echter een paar maanden duren. Rapper werkt justitie niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat dan? In de cel tot zijn dood?
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkele delen van de bewuste serie: Handlanger Picknick Ontstekers Wordt vervolgt (naar alle waarschijnlijkheid toch ... 8O ) Ik hoop dat de ordediensten/staatsveiligheid rekening houden met het feit dat die zich te snel heeft laten oppakken, dat ruikt naar dat er wat anders op til is. Maar ja, dat zal wel weer aan mijn paranoia liggen zeker? p.s. Snel even een 'vergeten aflevering' van de serie toevoegen. flessengooiers |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be