![]() |
Wanneer gaan we ingrijpen?
Momenteel op Facebook steunbetuigingen en tijdelijke profielfotootjes, op het nieuws politici die zever verkopen, ...
Het stoort me. Nergens zie ik een oproep tot een oplossing. Zaventem en Brussel zijn slechts een voetnoot in de zoveelste aanslag in Europa door terroristen. Na één week is iedereen bij wijze van spreken deze aanslagen weer vergeten. Echter is er nog altijd de dreiging van nieuwe aanslagen. Wanneer komt er eindelijk eens een oproep van een politici die duidelijk zegt waarop het staat. Oorlog voeren voor onze veiligheid. Niet met hier en daar een bombardementje maar totale oorlog. Een totoale oorlog dat komaf maakt met terroristische organisaties en landen die hen steunen. We moeten daar geen vrede brengen. We moeten zorgen dat Europa en onze kinderen in vrede kunnen leven. Wanneer hebben we eindelijk de ballen aan ons lijf om dit te doen. |
De schuld ligt ook bij "Vlaanderen" (nog altijd is her geen enkele druk op de Franstaligen om de tientallen baronieën en koninkrijkjes in de hoofdstad te laten fuseren)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
War on terror. Waar heb ik dat nog gehoord. Om vervolgens aan regime change te doen daar waar geen terrorisme van uitging. En daarmee het terrorisme tot de zoveelste macht op te kloppen.
Voor zover ik weet wordt het terrorisme al met alle mogelijke middelen bestreden. Lullige polariserende poll. |
wollen sie den totalen krieg?
|
Citaat:
We moeten het gevaar gewoon verwijderen. Dat is alles. Heropbouw of democratie is niet onze zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het debat over de godsdienstvrijheid dient heropend te worden. Maar daar zijn de christenen tegen. |
Citaat:
Heel klaar & duidelijk: Kijk op YOU TUBE naar "Orban's historic speech" Schitterend maar door de regime-media geboycot. |
Citaat:
In tijden van het secularisme over een periode van rond de 50 jaar, moeten islamisten gewoon maar binnenwandelen met de hulp van links. En dan zijn er nog wereldvreemde idioten die denken dat secularisme hen gaat redden. Grappig. Open een geschiedenisboek, daar op uw eiland. |
Citaat:
Weet U waar IS voor staat? Of praat U liever over Daesh? |
Citaat:
Zie je niet dat eno2 het echte probleem probeert aan te kaart, namelijk dat boze christendom?! |
Citaat:
Er niet meer over blabla verkopen maar DOEN. |
Citaat:
Betreft het totale oorlog tegen terreur, welke reeds lang aan de gang is? Of doelt U op iets nieuws zoals een totale oorlog tegen de islam, de evìdente bron van de miserie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be