![]() |
Een facebook-pagina een een brandweerman uit Brussel
Ik kwam daar via via mijn eigen facebookpagina op.
Als het zo is, dan moet het ook gezegd worden. Het is publiek, die brandweerman zijn facebookpagina, dus: zijn naam: Cedric de Valck Ik denk niet dat dit fake is, zoals dat bericht van dat Hollands kieken omtrent schoolkinderen die dansen. De tekst die doet huiveren: Citaat:
|
Citaat:
Iedereen weet dat Islam vrede is. |
Citaat:
. |
Als dit waar is dan moet er toch ergens één journalist zijn die dit oppikt? Brussel krioelt momenteel van de journalisten die van overal ter wereld komen.
|
Het is toch ongeloofelijk dat zoiets niet opgepikt wordt door de media. Als het waar is natuurlijk.
Citaat:
|
Citaat:
De sympathie voor die daden onder moslims is enorm. Niet allemaal, dat is juist maar toch veel, veel, veel meer dan dat sommigen hier blijven denken. |
Citaat:
Da's de 2de keer ik die zo grijnzend heb gezien. De eerste keer was een paar jaar geleden, met de aanslagen op de marathon in Boston. |
Citaat:
http://www.mediacourant.nl/2016/03/k...en-om-brussel/ |
Citaat:
Hoe zou Abdeslam anders vier maand "onder de radar" hebben kunnen blijven ? |
Enorme sympathie, de helft van hen .... woorden, woorden ...
De helft (ook zo'n woord) van die gasten is zo analfabeet dat ze niet eens weten wat er gebeurt buiten hun eigen straatje. Een deel van hen zal ook wel bang zijn voor de hardliners onder hen. Een deel zal ook wel gebaseerd zijn op anti-Amerikanisme ... Daarmee beweer ik niet dat er geen probleem is !! Want er is wel een probleem, en nog geen klein ook niet ! Van flaminganten wordt ook beweerd dat ze allemaal nazi's zijn. Ik beweer niet dat geen enkele flamingant een nazi zou zijn. Nuance. Moeilijk voor sommigen. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Als het waar is dat men gebaarde de hulpverleners te onthoofden dienen er dringend anti radicalisering campagnes te komen.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Denk verder maar niet dat je de enige bent op dit forum die in Brussel gewoond heeft. Zelfs al is het voor mijn geval lang geleden. Namelijk als jonge beginnende en pas getrouwde ambtenaar. . |
Citaat:
Foei zeggen, wat extra leefloon, een extra schaapje onverdoofd mogen slachten..... |
Fema
|
Citaat:
|
In elk geval wat af en toe vertoond werd tijdens de Abdeslam-avond, namelijk stukgeslagen autoruiten van de vele TV-ploegen, getuigde niet van sympathie vanwege het jeugdige schorremorrie. Ze waren pisnijdig dat hun idool was opgepakt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be