![]() |
Moslims wereldwijd veroordelen aanslagen Brussel scherp
http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aansl...l-scherp.dhtml
Zowel in ons land als in de rest van de wereld reageren ook moslims vol afschuw op de aanslagen van gisteren. http://www.politico.eu/article/bruss...mic-community/ Belgian Muslims condemn attacks, donate blood |
Het is goed dat ze dat doen.
Iedere sympathiebetuiging zou moeten bestraft worden. |
Holle woorden van de aanhangers van een facistische ideologie.
|
Dank U Guinevere.
|
Citaat:
Ik denk eerder, als ieder voor zijn eigen deur veegt, ligt het vuil op straat... |
Citaat:
|
Even een vlugge quote van een islam-kwiet die meent te moeten spreken in naam van X-aantal gelovigen, is waardeloos.
|
Damned if you do, damned if you don't.
|
Citaat:
too little, too late. Uw moslims kunnen de pot op. Kansen genoeg gekregen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Door toe te geven aan de polarisatie laat je de terroristen winnen. |
Citaat:
Waar het wel over gaat en daarvan geeft u hier met uw mening ook steeds blijk, is het stellen van de principes van een levensovertuiging boven deze van de samenleving. Wie zijn of haar levensovertuiging boven de principes van de samenleving zet, is een gevaar. En dat doet u en met u erg veel anders moslims. Daar moeten we het over hebben en niet over het medeleven van andere moslims wereld wijd. U zult moeten aanvaarden dat de principes van uw levensovertuiging ( de ongelijkheid man en vrouw, het stellen dat Allah boven iedere door mensen gemaakte wet staat, het stellen dat ongelovigen te mijden zijn en moslims beter onder mekaar blijven, het stellen dat een goede moslim boven een goede burger zijn staat, het niet aanvaarden van holebi's, theocratie boven democratie zetten, de vermeende superioriteit van uw religie, de traditionele rolpatronen man en vrouw,enz)niet langer uw uitgangspunt kunnen zijn maar u deze van de samenleving moet aanvaarden, ook al staat het haaks op uw religie! Daar moeten we het over hebben, de rest is even niet aan de orde! |
Citaat:
|
Citaat:
Euhm neen? Wij moeten het over radicaliseren en terrorisme hebben. Als ge mensen die los van de aanslagen erbij gaat betrekken maak je het probleem net groter. Maak de focus zo nauw mogelijk en ga er als een bull op af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Radicalisering is wat je ziet als top van een ijsberg, kijk niet voorbij mensen die terroristen blijkbaar steunden door hen mee aan onderdak , veiligheid en voedsel te helpen, aan de jongeren die de politie nog eens te lijf wilden gaan omdat " een van hun " gearresteerd werd, en de hele samenlevingsproblematiek in zijn geheel. Ja, ik betrek hen erbij, omdat moslims deel uitmaken van onze samenleving, zij hun jongeren opvoeden, zij bepalen wat in moskees gezegd wordt, zij dat vijandsbeeld over onze samenleving over generaties meegeven, omdat hun identiteit vooral moslim is, niets anders. |
Citaat:
Mogen ze ergens klacht indienen? |
Citaat:
Persoonlijke reactie natuurlijk van jou, grof in het mondje, naar goed gebruik. . Het zijn mijn islamieten niet. Ik ben islamofoob. Na 61 jaar in België heb ik evenveel recht van praten als jij. Meer wellicht. Waarom ga je ook niet op een onbewoond eiland zitten als je moslims zo haat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be