![]() |
We moeten minder investeren in openbaar vervoer...
Als je ziet hoe die dingen zo stilvallen als er een bom ontploft...
Dan is dat toch wel een zwak systeem.. |
Om het nog niet over de Brussels tunnels te hebben. Die waren ook meteen dicht. Niet meer in stadsautosnelwegen investeren dus...
|
Vliegverkeer ook maar direct afschaffen.
|
Integendeel.
|
Openbaar vervoer stil gelegd om de veiligheid van de mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu er wordt blijkbaar niet veel valabele argumenten aangebracht hé... Het openbaar vervoer is als centralistisch systeem niet goed voorzien en bedacht op redundantie... |
Citaat:
Had u iets anders gedacht misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
"Investeren" en "openbaar vervoer" in één zin, dat wringt.
Investeren veronderstelt dat je vandaag geld uitgeeft met de bedoeling dat je morgen een meeropbrengst kan boeken: er meer voor terugkrijgt dan wat je er hebt ingestoken. Maar openbaar vervoer, dat realiseert geen meerwaarde, niet hier, nergens. Meer nog: de gebruikers zijn zelfs niet bereid om de reële kostprijs te betalen, verre van. In dit land betalen ze nog niet eens 15% van de reële kostprijs. "Investeren" en "openbaar vervoer" in één zin, dat gaat dus niet samen. Geld dat een overheid besteed aan openbaar vervoer is geen investering maar een kost. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het openbaar vervoer is inderdaad niet meer van de 21ste eeuw. Enerzijds is het zeer kwetsbaar voor terreur, anderzijds zijn stations (verzamelplaatsen) tot groeipolen verworden van criminaliteit en islamisering. Stationsbuurten in grootsteden en centrumsteden staan nu al te boek als zeer onveilig, en dat zal in de toekomst niet verbeteren. Uiteindelijk zal je zien dat het openbaar vervoer alleen nog maar zal dienen om vreemdelingen en mensen uit de lagere sociale klasse te transporteren, mensen die uiteindelijk niet de reële kostprijs van een ticket kunnen ophoesten ...
|
Citaat:
* deels te wijten aan staking. * alle details: http://www.n24.de/n24/Nachrichten/Wi...e-gemacht.html 16.03.2016 * http://www1.deutschebahn.com/ecm2-db.../berichte.html (pdf´s) Een "deeloplossing" moet ik toch eruit citeren, dat er al 700 miljoen op 5 jaar kan uitgespaard worden door efficiëntie, dit vooral bij het hoofdmanagement... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoe onveilig is de Antwerpse stationsbuurt (bij welke straten trekt u trouwens de grens) bijvoorbeeld? |
Citaat:
|
we moeten vooral besparen bij de nmbs. Er kan daar zonder problemen tussen de 5 en 10000 man buiten, ze werken toch niet.
Laat de overblijvers deftig werken en presteren zoals in de privé, dan gaat gans dat janboelke misschien eens eindelijk een beetje beginnen draaien. |
Citaat:
Nu de kost van NMBS is infrastructuur hoor, kost 700miljoen of 5x meer dan ons autowegennetwerk die 10x meer personenkilometers vervoert In feite vangt spoorweg 3 miljard subsidies of kost het spoor halve euro per kilometer duurder dan de glijdende personenwagen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be