![]() |
Moslims,hoe zouden jullie reageren mochten christenen zich in jullie midden opblazen?
Dit artikel is te tekenend voor dat wat zich momenteel in onze media afspeelt ?
De onbegrijpelijke houding van de moslims hier in onze (westerse) maatschappij, die telkens de schuld bij anderen neerleggen maar nooit bij zichzelf of hun godsdienst. NOOIT stellen zij de islam en de koran in vraag ! Op te merken valt dat dit artikel in Koeweit werd gepubliceerd en , o gruwel, door een (waarschijnlijk) moslima werd geschreven nl Nadine Al Budair, een Saoedische journaliste die in Qatar leeft. http://nl.express.live/2016/03/23/ho...dden-opblazen/ Gemakkelijkheidshalve enkele uittreksels uit dit artikel. Citaat:
|
Citaat:
En dat wil zeggen: de politici die de NAVO en de politiek van de VS blijven steunen wegstemmen, allemaal! Weg met die landverraders! |
Er zijn momenteel landen waar 35 burgerdoden door westerse bommen a slow day mag worden genoemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik nog in het Brusselse woonde, herinner ik me nog dat de gemeente (bij manier van spreken) half werd afgebroken, toen zo'n kutmarokkaantje net iets te brutaal werd gearresteerd. Kan je nagaan, wat er zou gebeuren indien niet-moslims zich zouden opblazen temidden van islamieten.
|
Citaat:
En als toetje : het opeisen van schadevergoedingen voor de opgelopen "trauma's ! |
Het is een onzin vergelijking, omdat westerlingen (waaronder christenen) geen aanslagen plegen met bomgordels etc maar met moderne high-tech middelen zoals bv straaljagers/gevechtshelicopters.
Het resultaat is hetzelfde, onschuldigen komen om. Beide veroordeel ik scherp. Citaat:
Citaat:
|
De 'christenen' in Washinton hebben net zo goed vreselijke terreurdaden op hun geweten.
Neem bijvoorbeeld in Pakistan Total strikes: 423 Obama strikes: 372 Total killed: 2,497-3,999 Civilians killed: 423-965 Children killed: 172-207 Injured: 1,161-1,744 En dat is nog maar in 1 land En nogmaals ik keur de aanslagen in Europa niet goed. |
Citaat:
|
Ja, sommigen wel
|
Citaat:
Ik zou er meer begrip voor hebben, als Assad, wiens land zonder toestemming binnengedrongen wordt door NAVO-landen die doen alsof ze IS bestrijden, deze aanslagen had gepleegd. Het blijft natuurlijk wel waar dat we de hand in eigen boezem moeten steken zolang we voor VS-vriendelijke politici blijven stemmen, en ook, dat de VS niet meer direct IS kan steunen, alleen indirect via Schurk-Arabië en Qatar. Citaat:
De koran heeft voor mohammedanen een volkomen andere functie dan de bijbel voor de christenen. Hij is een wetboek (de wettische joden worden door Jezus dus juist herhaaldelijk op hun plaats gezet in de evangeliën). |
Citaat:
Er is nog een derde mogelijkheid, die tamelijk zeldzaam is en een verborgen leven leidt, namelijk dat ze als moslim de koran afwijzen. Zoiets als exegese bestaat niet in de soennitische islam en heeft er ook geen reden van bestaan. Aan de gemiddelde soenniet krijg je ook niet uitgelegd hoe christenen met hun Schrift omgaan. En aan marxisten krijg je helemaal niets uitgelegd wat met religie te maken heeft. Ze willen er per se over meepraten maar vinden het volstrekt overbodig er ook maar het allerminste van te begrijpen, wat nu eenmaal niet zonder studie gaat. Helaas is de hele Europese linkerzijde marxistisch beïnvloed. Aangezien ze ook niets van economie begrijpen, is het belang van het linkse gedachtegoed voornamelijk de sociologische en pathologische relevantie ervan. |
Citaat:
In feite een afgeleide van " de vijand van mijn vijand is mijn vriend". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met een Marxist praat men over Helena, Blavatski.
|
Citaat:
. |
Wanneer wordt die Marx verboden lectuur? Dat was wsl zo'n arme loser Jood met weinig geld en was dan wat jaloers op al die andere Joden die in het geld zwemmen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be