![]() |
Katten zijn moordenaars
... maar baasjes zijn dit niet zo. Het zijn immers zo mooie sierlijke dieren, maar verder dan louter dat denken ze niet.
http://www.scientias.nl/katten-zijn-...n-dit-niet-zo/ |
Citaat:
|
Citaat:
U geeft aan dit wel te doen, hoe manifesteert zich dat dan concreet? |
Wat is dit voor onzin.
|
Citaat:
Simpel en heel effectief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ervaring: een muis, een rat, .. allemaal ok.
Maar jonge haasjes, konijntjes, zangvogeltjes ... Ik denk inderdaad dat we teveel (wilde, halfwilde ... tot veel buitenhuizige) katten hebben. . |
Wat is het nieuws? Dat katten carnivoor zijn en dus het vlees van dode dieren eten?
Newsflash: ik ook. U waarschijnlijk ook. |
Citaat:
Come and see next week: Wereldschokkend: Honden zijn ook roofdieren !! :roll: |
Een kat is gedomisticeerd vanwege haar wild gedrag. Zij hield immers de voorraden vrij van ongedierte. Elke huiskat, hoe lief en hoe schattig ze mogen zijn, blijft 1 van de meest effectieve roofdieren op aarde. Ee
|
Is er al geen wetgeving in voege waardoor een kat niet alleen gechipt moet zijn maar,indien ze verhandeld wordt,ook gesteriliseerd?
|
kunnen we katten niet opleiden om moslimextremisten aan te vallen?
|
Citaat:
Hyena's kunnen we ook al niet inzetten, voor zover geweten zijn het geen kannibalen. Da's wel de reden waarom varkensvlees haram is. |
Citaat:
|
Terwijl vreten uilen en andere roofvogels de maïsvelden kaal en spitten vossen de velden om op zoek naar worteltjes. :roll:
Waar beschaving is, is bovendien ongedierte. |
Citaat:
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
ja Wieroe heeft zeker al 8 muizen gevangen in de flat waar wij wonen, vierde verdieping dirk costerplein delft. Ik had foto's gemaakt hiervan, mooi zeg, daarom is Wieroe nu gekroond tot de slimme Hindoe Nazi (homo) kat van delft kennisstad.
natuur is eat or be eaten. Eet of wordt gegeten. maar wie lust nou een hapje mensenvlees??? Welke diersoort is de natuurlijke vijand van ons mensapen op aarde??? |
Lol gekroond tot de slimme Hindoe Nazi (homo) kat. :D
Proficiat! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be